Jedna moja znajoma pracuje w CDP i ją kiedyś podpytywałem jak to tam wygląda od środka i tak mówię, że może by mi coś niecoś zdradziła z tego nowego Wiedźmina, to mi mówiła, że ma podpisane takie klauzule tajności, że głowa mała.
Wszystko fajnie. Włosy Geralta, futro na niedźwiedziu. Ale ten ogon konia, wyglądający jak powiewająca kiełbasa powinni dopracować. W końcu połowę gry trzeba będzie go oglądać.
Wracając do ogona, to mogliby jeszcze dorobić animacje ogona w zależności od nastroju konia (tak jak konie zwykły robić: zaniepokojone walą nim jak biczem, czasem uderzą nim jak siądzie na nim jakaś mucha, otrząsanie, itp.) Jak iść na całość to na całość ( ͡°͜ʖ͡°)
@SpokojnyLudzik: Wiadomo, nie jest to gra dla każdego. Aczkolwiek wyrażając taką opinię na wykopie zaleje cię fala minusów, bo przecież to największa polska gra i masz się jarać! ( ͡°͜ʖ͡°)
@majk3l: Na tym poziomie debaty (wykop) to już trochę sofistyka z Twojej strony ;- ) Przecież to nie "rażący" błąd. 90% ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy.
@majk3l: Nie, teraz znów pojechałeś niepotrzebnie daleko ;- ) Nie przekładaj kija na siekierę. Nie zawsze trzeba odnosić małe rzeczy do wielkich. Nie zawsze posłużenie się analogią do patetycznych przykładów jest potrzebne. Technika, technologia, to tak jakbyś pouczał, że należy mówić 1 decymetr sześcienny zamiast litr wody, bo jest bardziej podręcznikowo.
W zapowiedzi Wiedźmina 3 (44 km2) oczywiście pojawić się musiała informacja o tym, że gra będzie znacznie większa niż inna gra, którą pamiętamy przede wszystkim z tego, że jest bardzo duża. W tym przypadku akurat padło na Skyrima (37 km2) i wartość 20%. O tyle właśnie większy ma być świat, w którym rozbijać się będzie Geralt na najnowocześniejszych dostępnych w tym czasie platformach
Nie istnieją zresztą żadne przyczynki do tego, żeby łączyć wielkość świata z jakością zabawy czy nawet długością gry.
[...]
Rzekomo największą grą z terenem niegenerowanym w ten sposób jest Fuel (14400 km2), w którym do wymodelowania lokacji posłużyły zdjęcia satelitarne. Ta wyścigowa gra pomieściłaby więc 389 Skyrimów (37 km2), 69 World of Warcraft (207 km2) i 9729 Wiedźminów 2 (1,48 km2). 9729 razy więcej zabawy! GTA V, które ma mieć
Komentarze (89)
najlepsze
@arnold-boczek-3517: To jak oni programują bez stackoverflow? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Skoro wszystko jest tak promowane przed nvidię to jak to bedzie wyglądać na amd? ʕ•ᴥ•ʔ
Wracając do ogona, to mogliby jeszcze dorobić animacje ogona w zależności od nastroju konia (tak jak konie zwykły robić: zaniepokojone walą nim jak biczem, czasem uderzą nim jak siądzie na nim jakaś mucha, otrząsanie, itp.) Jak iść na całość to na całość ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A ktoś pamięta tą perełkę
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wiedźmin 3 (44 km2)
Skyrim (37 km2)
[...]