Dyskusja z Gabem Newellem (szefem Valve) na temat płatnych modów (26.04.2015)
W przeciągu kilkudziesięciu godzin Valve spadł z pozycji największego przyjaciela i orędownika graczy na poziom EA i Ubisoftu za sprawą decyzji o wprowadzeniu płatnych modów do gier, Fora Steam banują, słowem... rozpoczął się burdel. Newell po powrocie z LA postanowił porozmawiać z internautami...
T.....u z- #
- #
- #
- #
- #
- 9
Komentarze (9)
najlepsze
Do tego niewygodne pytania omija lepiej niż Duda w ostatnim AMA, albo odpowiada tylko na pasujące mu części, np odpisywanie twórcy Nexusa który się tam wypowiada- https://www.reddit.com/r/gaming/comments/33uplp/mods_and_steam/cqojl4h
Gabe: "Completely 100% agree"
Skoro się zgadza z jego wypowiedzią to:
a) Po co wogóle wprowadził płatne mody?
b) Dlaczego dalej mydli oczy użytkownikom, odpowiadając tylko na wygodne jemu pytania, zamiast przywrócić stary warsztat i ewentualnie dodać przycisk "donate" ?
- kto będzie kontrolował jakość modów? Co jeśli w drugim dniu gry okaże się że mod zawiesza grę, twórca ma to gdzieś, a pieniędzy nie można odzyskać bo minęły 24h? Gracze jako bezpłatni testerzy płatnych dodatków?
- co jeśli mod uszkodzi zapisy gry (były takie dodatki do Skyrim), do kogo mieć pretensje? Kasa zebrana, ale zero poczucia odpowiedzialności.
- kto zapłaci za bezprawne wykorzystanie tekstur, modeli, dźwięków itd. co do
Teraz jeszcze niech załapią że gry na pc drożeją ( ͡° ͜ʖ ͡°)