@amdrev111: ja aż tak się nie znam ale widziałem kilka razy jak mechanior rozbierał silnik w starszym aucie to powiem Tobie to ejst ciężki kawał chleba. a co to w tych nowszych musi sie dziać ile tam kabli wszystkiego jezusie nazaryjski.
@a-lexis: Tylko się tak wydaje, jak spojrzysz w źródło strony to też ktoś kto się nie zna powie że kosmos, a jak ktoś się już trochę zna, to powie że to raptem podstawy html. W nowszych silnikach wcale nie jest to bardziej skomplikowane, cała elektronika jest na szynach (więc nie ma kilometrowej plątaniny, a jedynie od złącza do złącza), wszystkie czujniki mają standaryzowane wtyczki (aby nie dało się pomylić), jedynie spasowanie
@Mandalorethegreat: Zacznij od tego co ciężko zepsuć i łatwo i tanio części zdobyć, może być np golf 2 z którymś popularnym silnikiem (1.3 albo 1,6) i rozbieraj i staraj się złożyć (warto w trakcie czytać co i jak).
Komentarze (102)
najlepsze
W nowszych silnikach wcale nie jest to bardziej skomplikowane, cała elektronika jest na szynach (więc nie ma kilometrowej plątaniny, a jedynie od złącza do złącza), wszystkie czujniki mają standaryzowane wtyczki (aby nie dało się pomylić), jedynie spasowanie
Tylko nie mowcie - rzuc prace i pojdz do mechanika...