Gorzkich żali dot. restauracji No 7 w Krakowie c.d. - riposta restauracji
Jak należy reagować na krytykę ze strony klientów? Sprawą w sądzie. "W związku z falą nieuzasadnionej krytyki jaka nastąpiła po opublikowaniu wpisu zdecydowaliśmy się wystąpić na drogę prawną."
KrzLis z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 378
Komentarze (378)
najlepsze
Grunt to używać słów zgodnie z ich znaczeniem.
proceder: działanie uznawane za niezgodne z zasadami moralnymi lub prawem
Komentarz usunięty przez moderatora
@mike78: i to jest jedyna sensowna odpowiedz na wykop ktory to zainicjowal.
Nieeee wcale nie jest to konto związane z restauracją ani trochę.
na tym fejsie facet w komencie wskazal link do tripadvisor z sugestia pozwania za tmte komenty.
gratuluje :-)
moim zdaniem macie jednak cos za uszami. a ze konkurencja duza, wiec po co ryzykowac?
straszenie sadem klientow....
Serdeczny #!$%@? im w serce.
I co teras?
@dlpl: przygotuj się na
raz, że nie spodziewałam się aż takiego odzewu i takiej awantury
dwa - naprawdę nie napisałam tam nic takiego złego, po prostu opisałam sytuację (a restauracja przyznała, że miała miejsce)
Wracaj już na zmywak do roboty, bo jak czytam Twoje wypociny, to czuć czuć smród zgniłego mięsa i i spalonych flaków. Pracodawca zdzieli Cię szmatą i się skończy klawiaturowanie.
Czy nie jest tak, że tylko sąd może wystąpić o takie dane?
Tak, ale to są #januszeprawa i wydaje im się że nie wiadomo co wskórają. Tego że nie wolno im odmówić obsłużenia klienta też nie wiedzą, ale straszą w komentarzach że to zrobią. Nazwał bym to po imieniu, ale że niemam czasu na bieganie po sądach (xD) powiem tylko tyle że aby określić umiejętności PR i zarządzające menadżera, brak dostatecznie obelżywych słów w jezyku polskim.
Dwa błędy związane
@caa2:
Dokładnie. Za rzeczową i zgodną z prawdą opinię, knajpa chce po sądach ciągać. Dno i metr mułu.
A np. 5zł razy 50 osób robi już różnicę co nie? skąd mamy wiedzieć czy to nie stała praktyka..