Adin, dwa, tri, czyli Kaszpirowski od strony klienta Netii
Motto: Netia poinformowała, że osiągnęła poziom 525 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu. Tym samym zrealizowane zostały plany, które spółka zakładała na 2009 rok. A jak wygląda realizacja tych planów od strony klienta, o tym właśnie jest ta opowieść.
tolep z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 93
Komentarze (93)
najlepsze
Tło:
Po śmierci mojego ojca wróciłem z zagranicy i chciałem przepisać internet na mnie, żeby i Netii i sobie zaoszczędzić zachodu. Zostałem potraktowany z buta. Zaproponowali mi procedurę, która w najlepszym razie trwałaby prawie dwa miesiące, o licznych papierzyskach i opłatach nie wspomnę. Co ciekawe, umowa była na czas nieokreślony,
Wydaje mi się, że ta firma windykacyjna dzwoniła raczej we własnym imieniu. Podejrzewam, że Netia z automatu (jak inni dostawcy tego typu usług) po kilku miesiącach sprzedaje automatycznie hurtem niezapłacone należności windykatorom za ileś tam procent od faktury. Mogę się mylić.
Ale nie po to się podpinam na górze:
Jeśli chcecie skontaktować się z Netią to NIE DZWOŃCIE DO NICH. Wejdzcie na ich stronę np tu:
https://www.netia.pl/hp,dla_domu,sprawdz.html
i całkiem po prawej jest formularz do wypełnienia - podajcie swój
Kiedyś próbowałem przez 1,5 miecha podpisać umowę z erą na internet stacjonarny..Nie dało się..Poszedłem do TP, piątek godzina 16..Wstaje rano w sobotę..Internet śmiga:)
Teraz znowu mi się umowa kończyła i kusiła mnie ta Netia..Ale widać dobrze zrobiłem i nie skorzystałem.
Fakt, płacę więcej ale jakość usługi i święty spokój jest bezcenny.
Muszę przyznać, że mam bardzo podobny problem z Netią. Różnica jest w tym, że jestem osobą prywatną. Dokładnie 30 października 2009 kończyła mi się umowa z TP. Konsultanci z Neti męczyli mnie od września. Kilka rozmów i ustaleń ok. internet LLU/Home, Netia jest odpowiedzialna za przeniesienie numeru oraz za rozwiązanie umowy z TP. Konsultant zarzekał się, że z dniem 1 listopada będę już szczęśliwym klientem Neti. Miałem dostać paczkę z modemem
- No dobrze proszę chwilę poczekać
klient słyszy melodyjkę, chłopak szturcha kolegę z boxu obok: "Krzysiek, będziesz szefem zaraz Ci przekieruję...
Czaban raptusem!?!?! Czaban dzwonił "siódmy tydzień o zablokowanie numeru" zanim nie zaczął "serdecznie pozdrawiać" Lebiedzia.
http://www.youtube.com/watch?v=-26Rv2BQhpM
Z dniem 1 października bieżącego roku skończyła mi się 24 miesięczna umowa na internet w w/w firmie. Sprawie nadałem bieg już po 20 sierpnia żeby zachować miesięczny okres wypowiedzenia. Napisałem maila do BOK pytając, z jakimi danymi i pod jaki numer powinienem wysłać faks informujący o chęci rozwiązania umowy. Następnego dnia dostałem maila z BOK-u z numerem (był
Postaram się w miarę w skrócie:
1.Problem jak w tym wykopie - na początku przygody, gdy miałem już miec Netię - nadal mam TPse i chwilę póżniej spory rachunek od tejże.Dzwonię do Netii - pytam o co kaman.A tu, że nie zerwali w moim imieniu umowy z Tpsą, bo podałem zły numer bloku, w którym mieszkam.Wyjaśniam, że w takim razie w dowodzie też chyba mam
Dla pocieszenia powiem Ci, że odkąd wszystko już działa to jest całkiem nieźle. Często przekracza 4mb któreg teoretycznie mam w umowie.
jeśli konsultant coś pomiesza to dostaniesz standardowe pismo z automatu, że Twoja reklamacja jest odrzucona. Po kolejnych odwołaniach kolejne pismo z automatu, nie mające odniesienia do Twojej sytuacji, ale uwzględniająca reklamację, pomimo, ze dalej pozostają przy swoim, ale są tak dobroduszni, że w drodze wyjątku uznają
peace i życzę cierpliwości
pokazują hipnotyzera, a po chwili dodają "Wolność wyboru"
jakiś półgłówek połączył przeciwstawne rzeczy, za każdym razem jak to widzę chce mi się śmiać