Adin, dwa, tri, czyli Kaszpirowski od strony klienta Netii
Motto: Netia poinformowała, że osiągnęła poziom 525 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu. Tym samym zrealizowane zostały plany, które spółka zakładała na 2009 rok. A jak wygląda realizacja tych planów od strony klienta, o tym właśnie jest ta opowieść.
tolep z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 93
Komentarze (93)
najlepsze
Umowę na tel i internet podpisałem 16.10.2009. Do dzisiaj (23.12) nie mam ani jednego, ani drugiego. Co więcej, od 2 tygodni (uwolnili mi łącze w TePsie) nie mam już telefonu (sygnału). 4 rozmowy z BOK Netii każda po kilkanaście minut - wyczerpałem limit na komórce. Najpierw zapewnienie że nie zostanę bez telefonu. potem przyznali że błąd w systemie, ale już naprawili. Potem zapewnili, ze
1) z bardzo marnym uploadem (a downloady jak na dzisiejsze czasy też bez rewelacji)
2) bez stałego IP
3) jak nie masz druta, to ci nie pociągną tylko dostaniesz CDMA 1M/256k z 3GB limitem
A poważnie: nie podpisywałeś - nie płać.
O tak jak u mnie było - oferta była tp, jednak zachciałem mieć neta z Netii. No to załatwiłem formalności, ale neta nie było. No więc dzwonię, czemu nie jest nic robione w tym kierunku i czemu już od dłuższego czasu nie dostaję modemu... No to dostaję historyjkę o problemach z łączem, po pewnym czasie również i potem znowu. Wkurzyłem
Kilka lat temu, kiedy TP zmieniła regulamin razem z tłumami klientów zerwałem umowę i podpisałem cyrograf z Netią. Na podłaczenie internetu czekałem miesiąc? Może 1.5. Na ten właściwy internet. Po drodze męczyłem ludzi z obsługi na infolinii czego wynikiem(oraz tego,że mają wspomniany SYF w biurach) było to, że pewien Pan, dał mi tymczasowe dane do logowania sie do internetu. Umowę miałem podpisaną na rok, po tym