Polskie pociągi lepią się od brudu, a sprzątanie to farsa. Jak to robią inni?
W Polsce czyszczenie taboru polega na rozmazywaniu brudną szmatą brudu po kątach pociągu. Wystarczy spojrzeć na wnętrze ram okiennych. Tymczasem w rozwiniętych krajach stosuje się dopracowane systemy sprzątania składów, oparte o nowoczesną technologię i sprawną logistykę.
fantomasas z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 93
Komentarze (93)
najlepsze
Kiedyś, kiedy byłem małym naiwnym chłopcem, gdy pisali że "Polska wejdzie do Unii Europejskiej", myślałem, że po prostu zastosujemy te same procedury do zarządzania firmami, i magicznie wskoczymy na ten
dużo sie mówi o kolejowych pluskwach- widocznie jestem mało znaczącym człowiekiem, bo szacowna pociągownia jeszcze zadnej mi nie podłożyła (╯︵╰,)
wiatrak może się spierniczyć
@sajwu: CZT to "fundacja" pana Biegi i pana Rytla. U nich liczy się sensacja i demagogia, a nie rzetelność :)
a) teren pkp pod park&ride zajęty jest w 90% przez skład węgla
b) stacja straszny
c) w pociągach jest +40 stopni, grzanie chodzi na maksa, wychodząc śmierdzi się falloutem i szlugami
d) nie ma przejścia z drugiej strony torów, trzeba "nielegalnie" przejść przez nie. Czasem się nie da bo jeden tor zastawiony jest towarówka i trzeba drałować na około, zazwyczaj wtedy
Dobrze, że w tym roku nie ma śniegu, to psy nie srają na środku ulicy, a ich właściciele nie przysypują tego tylko śniegiem.
Autobusy to z kolei są czyszczone każdego
Komentarz usunięty przez moderatora