•  

    pokaż komentarz

    Pan Juszczyk wbrew pozorom jest bardzo aktywny - wpisy na fejsie usuwa co kilka minut, na twittera też wrzuca jakieś pierdoły, ale na oświadczenie trzeba było czekać od Piątku. Swoją drogą - dobrze, że dali znać bo bym się nie domyślił, że coś się stało. Tempo mają zaj**ste. Mam nadzieję, że rekrutacja na administratora już ruszyła i przy sprzyjających wiatrach za miesiąc czy dwa dowiemy się, czy udało się uratować jakieś dane.. :)

    P.S.1
    Niemniej patrząc, że jestem ich klientem od początku to do tej pory traktowałem ich poważnie i nie odnotowałem większych problemów.
    P.S.2
    Profil na fejsie 2be.pl wrócił - nie trzeba już jechać prywatnie po Panu Juszczyku...

  •  

    pokaż komentarz

    Sytuacja jest żenująca, firma 2be.pl zakpiła sobie z klientów i powinno to zostać nagłośnione w branży! To, że doszło do włamania to sytuacja do jakiej dojść nie powinno – za to pobierali opłaty. To, że teraz Pan Bartłomiej Juszczyk obiecał zabezpieczenia jakich jeszcze nie było – to skandal, takie zabezpieczenia powinny być od samego początku. 2be.pl od dawna pozycjonowało się jako hosting lepszy niż nazwa i home… i stworzony dla biznesu. Straty firm liczone w tysiącach, a na FB p. Juszczyka sielanka i totalne oderwanie od rzeczywistości. Profile na FB 2be.pl wróciły! Tylko po co? Żeby robić kopiuj-wklej – „przepraszamy, pracujemy nad tym i nic nie wiemy….”? Naprawianie serwera od 4 dni, to najpewniej brak serwera lub adminów, którzy mogą to naprawić. Jeśli faktycznie doszło do włamania, już dawno powinna pojawić się informacja o tym kiedy zostanie naprawione oraz i przede wszystkim informacja czy doszło do wycieku wrażliwych danych osobowych. Aktualnie nie wiadomo, czy czekać na odzyskanie danych, czy stawiać sklepy i strony od zera nie czekając na dalsze straty oraz jak informować klientów. Czy ktoś wie jak można odzyskać domenę i odpowiednio ją przekierować nie mając dostępu do panelu? Czy zastanawiał się ktoś nad odszkodowaniem od 2be.pl w związku z poniesionymi stratami oraz brakiem ich reakcji ?

  •  
    A..........a

    +7

    pokaż komentarz

    Ja p?#$$#@ę, jak to czytam to nie wiem czy się śmiać czy płakać.

    1. Tak to jest, jak się jest tępym jak kamień i oszczędza na pracownikach. Zamiast zatrudnić dobrego administratora do zarządzania dość dużym biznesem, to nie, przecież poradzą sobie bez żadnego specjalisty! Brzmi sensownie...

    2. Komentarze na fb w stylu "pliiissss szukam administratora/kogoś z umiejętnościami by coś popstykał i naprawił! pls prosę was błagam pomóżcie pliiiss" - budzą zaufanie...

    3. Korzysta z usług pewnie leciwych osób, kto wie czy w ogóle osoby te mają firmę (tak, jest napisane, że wystawili fakturę, ale mogło to być podkoloryzowane żeby nie wyjść na totalnego frajera), a nawet jeśli to pewnie 0 renomy, "specjaliści" samouki bez żadnych opinii (nie twierdzę, że tacy mogą się nie znać, ale w poważnym biznesie nie robi się z totalnie nieznajomym takich biznesów!!!). Nie mogli się dogadać PRZED działaniem na cenę? Kto robi biznes że nie pyta się z góry jaka kwota będzie orientacyjnie za coś?

    4. Backup k?%@a z czerwca 2015? No ja p?#$$#@ę, trzeba być skończoną amebą by prowadzić hosting i być takim głupim skąpcem żeby nie robić backupu danych rzadziej niż raz na miesiąc na zewnętrznych nośnikach (np. dyski twarde, które podłączane są tylko na backup, zgrywanie danych na dvd/BR/whatever). Rok 2016, a Ci specjaliści myślą, że backup raz na pół roku starczy? Braaawo, za to powinni każdego klienta stracić. To jest śmiech co tam się odpierdala.

    5. Tyle dni i nie potrafią przywrócić podstawowych usług do stanu sprzed "ataku"? To pokazuje, że nie mieli nawet backupów własnych systemów... Brawo!

    6. Cała sprawa i tak śmierdzi, wątpię żeby ktoś był na tyle głupi że wykonuje usługę, liczy sobie ogromną kwotę a później coś takiego robi (za co są chyba paragrafy), gdy druga osoba ma twoje pełne dane.

    7. Klienci tego gówno-hostingu są po części też sobie winni. Tak to jest jak się oszczędza na serwerze. Dodatkowo pierwsze co powinniście pytać to nie uptime (prawie zawsze usłyszycie 99.(9)* %), a o to jak często są wykonywane backupy, jak często są wykonywane na zewnętrzne twarde nośniki, tak by ewentualna awaria nie narażała ich. Dodam, że dla mnie nie akceptowalne było by, gdyby takie bezpieczne backupy były wykonywane rzadziej niż raz na miesiąc (a dla niektórych serwisów wymagał bym minimum co tydzień bezpieczny backup baz danych). Na przyszłość polecam się dowiedzieć, dopytać, a nie brać pierwszy lepszy, bo jak widać sporo was to może kosztować.

    Ogółem po takiej akcji powinni na dobre z biznesu wylecieć bo to wygląda bardziej jak cyrk/wiejska patologia, która dorwała się do internetu i startuje z "biznesem" o jakości gorszej, niż wystrój chlewu. Polecił bym (i tak nie dla osób bardzo wymagających) inny hosting, ale nie chcę robić nikomu reklam więc powiem tak - ruszcie tyłek i sami sprawdźcie co jest dobre, a przy najbliżej okazji zmieńcie go na kogoś porządniejszego. "Firma" oferująca hosting, która nie posiada nawet przez 2.5msc administratora na stałe porządnego, to gówno a nie firma.

    pokaż spoiler nie jestem ich klientem (dzięki bogu!) ani nie jestem w żadne sposób związany z nimi, po prosu piszę co uważam po przeczytaniu artykułów na ten temat
    a właścicielowi za takie zaniedbania klienci powinni wytoczyć proces o zwrot poniesionych strat

  •  

    pokaż komentarz

    Żeby było śmieszniej, właściciel 2be.pl na swoim facebooku szuka admina który mu naprawi awarię w wawie. Ciekawe co się stało z pracownikami 2be.pl skoro sami nie mogą od paru dni naprawić awarii... tylko pogratulować

Dodany przez:

avatar Ballabird dołączył
76 wykopali 0 zakopali 23.2 tys. wyświetleń
Advertisement