Wyobrażam sobie ten błąd systemu szeryfa... Czy dalej blokować czy walczyć o stracone miejsce... patrząc na to że ani nie wjechał na miejsce ani nie blokował dalej musiał się konkretnie zawiesić...
Potrzebna jest ogólnopolska kampania informująca debili, że szeryfowanie jest złe i grozi za to 500 zł mandatu i 5 pkt (jednocześnie podniósłbym taryfikator właśnie do takich wysokości).
200 zł i chyba 5 punktów karnych jest za to teraz chyba a więc w końcu to jest oficjalnym wykroczeniem. Pytanie czy jeśli ktoś by się o takiego przetarł bo np. zderzak czy coś innego jest do zrobienia to byłaby jego wina?
Scenariusz: typ lawiruje żeby blokować z jednej i drugiej, zbliżając się zaczyna wyjeżdżać bardziej do środka żeby zablokować a ty wcale nie zwalniasz i przycierasz - i co teraz?
23) ustąpienie pierwszeństwa — powstrzymanie się od ruchu, jeżeli ruch mógłby zmusić innego kierującego do zmiany kierunku lub pasa ruchu albo istotnej zmiany prędkości (...)
Art. 22. 4. Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który zamierza wjechać, (...)
Jeżeli szeryf swoim manewrem zmusza Cię do istotnej zmiany
Przyznam że kiedyś nie byłem zwolennikiem jazdy na suwak i nie widziałem strasznego problemu w szeryfowaniu (nie żebym sam to robił).
Ale przeprowadziłem się do Łodzi i często gęsto zjeżdżam przez Stryków. I tak długo jak długo kierowcy stosują tam skrupulatnie suwak to jedzie się dobrze. Jedno auto za jedno auto, nie ważne czy tir czy tico, na prawy pas zjeżdża TYLKO pierwsze auto na lewym. luksus jest. Chyba że się ci
Komentarze (55)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Scenariusz: typ lawiruje żeby blokować z jednej i drugiej, zbliżając się zaczyna wyjeżdżać bardziej do środka żeby zablokować a ty wcale nie zwalniasz i przycierasz - i co teraz?
Sam
@Saeglopur: zawsze było oficjalnym wykroczeniem, karane z art. 90 k.w.
Jeżeli szeryf swoim manewrem zmusza Cię do istotnej zmiany
Ale przeprowadziłem się do Łodzi i często gęsto zjeżdżam przez Stryków.
I tak długo jak długo kierowcy stosują tam skrupulatnie suwak to jedzie się dobrze. Jedno auto za jedno auto, nie ważne czy tir czy tico, na prawy pas zjeżdża TYLKO pierwsze auto na lewym.
luksus jest. Chyba że się ci
@graf_zero: proste rozwiązanie tego problemu jest: nie wpuszczasz takiego strachliwego i pokazujesz/mówisz, że ma do końca jechać
początki bywają trudne :D