Sid Meier tworzy prototypy swoich gier przy pomocy 20-letniego silnika
Dennis Shirk – jeden z bliskich współpracowników Sida Meiera zdradził nam nieco kulisów powstawania różnych gier sygnowanych imieniem i nazwiskiem tego legendarnego twórcy. Jak się okazuje wszystkie prototypy produkcji są tworzone na narzędziach sprzed dwóch dekad!
tomyclik z- #
- #
- #
- #
- 64
Komentarze (64)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Oprócz grafiki nie za wiele się tam zmienia.
@szopa123:
idźmy dalej. Wszystkie gry są takie same, bo polegają tylko na klikaniu kursorem w odpowiednich miejscach na ekranie w adekwatnych sekwencjach
#pdk #grybezpradu
Polecam, mozna tez grac online.
Mały offtopic ale może ktoś będzie w stanie mi pomóc.
1) Gdzie mogę sprawdzić / nawiązać kontakt z moderatorem/moderatorami. Wysłałem @ przez kontakt z kilkoma pytaniami ale nie otrzymałem odp.
2) Jak założyć / zgłosić się do AMA?
1) oni przyjmują tylko korespondencję listowną
2) #ama
1. Napisz do @a__s.
2. Do znaleziska dodajesz tag #ama.
W stopce portalu masz link do pomocy i FAQ.