viaTOLL przyniósł dotychczas 3,3 mld zł dochodów i 2,9 mld zł "kosztów obsługi".
Dochody z viaTOLL wyniosły ok. 3,3 mld zł w latach 2011-2016, a koszty jego budowy i eksploatacji w tym czasie - ok. 2,9 mld zł, podała GDDKiA. Te 2,9 mld zł wpływów z viaTOLL-a przekazywane są do operatora systemu celem pokrycia kosztów budowy i eksploatacji systemu."
Zdejm_Kapelusz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 89
Komentarze (89)
najlepsze
http://moto.wp.pl/kat,55194,title,ViaTOLL-cwierc-miliona-kary-w-trzy-miesiace,wid,15337236,wiadomosc.html?ticaid=1173c2
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/966815,Operator-viaTOLL-o-zarzutach-NIK-nieuzasadnione
itp. itd. - pytaj konkretnie, a konkretniej postaram się odpowiedzieć.
A tak? Unikam autostrad, bo się nie opłaca. A4 wiecznie w remoncie, koszty paliwa + opłaty za autostradę robią się zwyczajnie za duże, a zysk czasowy przeważnie zbyt
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Oszukujo!!!!
Chyba że pogrzebać głębiej.
Samej umowy nie udało mi się znaleźć, ale wystarczy wywiad z panią rzeczniczką viatoll.
Jakie są średnie miesięczne dochody operatora systemu? Czy są związane z wysokością wpływających opłat np. procentowo i zwiększą się po rozszerzeniu e-myta na samochody osobowe, czy jest to stała kwota?
Zgodnie z podpisaną umową z GDDKiA operator może otrzymać łączne wynagrodzenie za budowę i zarządzanie
Oczywiście, że wielki wałek. W dobie GPS i winiet budowanie systemu systemu za 4,9 mld zł. to debilizm.
Kupiliśmy najdroższe metalowe rusztowania na świecie. Nawet jakby na każdym kilometrze musieli postawić taką bramkę, to i tak wychodzi #!$%@?ńsko drogo.
Ciekawe ile by kosztowało wprowadzenie aplikacji działającej na zasadzie Ubera czy innej wykorzystywanej prze korporacje taksówkowe? kilkaset tysięcy a w wersji super wypasionej kilkanaście milionów, ale kto bogatemu zabroni wydawać miliardy