- Większość Polaków uznała smak produktu Lidla za tak samo dobry lub lepszy od konkurencji - mówią słowa reklamy...
Czyżby?
Gazetka ofertowa Lidla co prawda nie podaje szczegółów, ale odsyła do strony firmy GfK, która przeprowadziła badanie opinii publicznej i przedstawia wyniki tutaj:
LINK. Żeby daleko nie szukać, zrzuty co ciekawszych części poniżej.
Dla mnie wynika z nich, że produkty Lidla były obiektywnie gorsze od produktów konkurencji! Wykonano jednak sprytną manipulację, łącząc głosy mówiące "tak samo dobry" razem z tymi przemawiającymi za Lidlem. Wtedy, owszem, mamy przewagę nad
całą resztą, ale przecież chcąc zachować obiektywizm należałoby porównywać się z sumą głosów "tak samo dobry" i tych oddanych na konkurencję.
Uważam to za nadużycie, tym bardziej, że reklama telewizyjna była całkiem spoko, i pozwalała myśleć, że rzeczywiście produkty Lidla są lepsze.
Dla mnie wyniki badań mówią jednak, że nie.
Komentarze (181)
najnowsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Lidl nie chwali się, że posiada lepsze produkty. Lidl chwali się, że ma TAŃSZE produkty o tej samej jakości.
Nawet na koniec chyba mówią"po co przepłacać"
Dla nich kluczowe jest stwierdzenie"tak samo dobre" i "tańsze".
Banda debili.
Tak samo jak śmialiście się z reklam typu "naukowcy nienawidzą go" i "hahaha 2016 rok a onet myśli, że ktoś się na to nabierze".
Primo