Jestem szczęśliwym posiadaczem takiej samej maszyny i tez mam podobny patent. Wpiety rezystor w pompę. Czyli jak jest +20 to załączam guzik i komputer myśli że jest 0 stopni i daje więcej koni, a z pół stajni. Za plecami chmury czarnego dymu. Ot chip tuning
@fazjoszi: o tym samym pomyslalem NA tym filmiku powinna być jeszcze kamera skierowana na rure wydechową, bo, dam sobie reke obciąć, ze na tych dwóch ostatnich dawkach za autem były kłęby czarnego gryzącego dymu.
Wiec owszem, urządzenie fajne do zabawy, niemniej codziennej jazdy (szczególnie po mieście) na tych wyższych nastawach nie pochwalam.
@AfrykanskiWladcaMurzynow jest pompa i między piny pompy dajesz rezystor , a on obniża wartości, które daje czujnik temperatury dla pompy paliwa. Tak jakby na ssaniu jechać
@mikii77: @Majk1989: oho widzę, że niewiele trzeba żeby doszło do konfrontacji dwóch ideologii xD Korzystając z okazji chciałbym zaznaczyć, że obecnie socjologiczno-materialnie poziom życia na wsi i typowych blokowiskach niewiele się różni.Rzekłbym może nawet że wieś jest odrobinę bogatsza i sensowniej wydaje pieniądze.Na wsi człowiek jeździ gorszym autem ale za to bardziej dba o standard domu.Miastowi pod blokiem mają Passata z 2010r. ale na 60m odbijają się od meblościanek i
@odyn88: zaprawdę powiadam Ci, na dobrze wyregulowanym gazie w nowej sekwencji, z dobrymi wtryskami, samochód lepiej idzie. Robiłem mapy w czasie rzeczywistym u mojego "tunera" i odczuwalnie na gazie lepiej wchodzi w obroty. Pamiętaj, że LPG ma 110 oktanów.
@Ciszor: i co z tego? wiesz co to liczba oktanowa i co opisuje? zgadzam się w niektórych silnikach (raczej turbo) dobra instalka i regulacja pozwalają na uzysk kilku koni względem benzyny (moce rzędu 200-250 koni)
Komentarze (173)
najlepsze
Wpiety rezystor w pompę. Czyli jak jest +20 to załączam guzik i komputer myśli że jest 0 stopni i daje więcej koni, a z pół stajni. Za plecami chmury czarnego dymu. Ot chip tuning
NA tym filmiku powinna być jeszcze kamera skierowana na rure wydechową, bo, dam sobie reke obciąć, ze na tych dwóch ostatnich dawkach za autem były kłęby czarnego gryzącego dymu.
Wiec owszem, urządzenie fajne do zabawy, niemniej codziennej jazdy (szczególnie po mieście) na tych wyższych nastawach nie pochwalam.
@Ciszor: i co z tego? wiesz co to liczba oktanowa i co opisuje?
zgadzam się w niektórych silnikach (raczej turbo) dobra instalka i regulacja pozwalają na uzysk kilku koni względem benzyny (moce rzędu 200-250 koni)