@jabolsy: porównaj sobie przyspieszenie z pierwszej dawki z przyspieszeniem z dawki ostatniej, zobaczysz dość sporą różnicę w przyspieszeniu jak na leciwego golfa 3 tdi
#technologia xd weź nie ośmieszaj tego tagu :D. dostaniesz jakieś groszowe wartości wynoszące błąd poiaru przyrosty i ot cip tuning. Miłośnicy 4 kółek robili testy takiego badziewia. Powodzenia. Cielawe co szybciej padnie, pompa czy silnik.
Żadna zmiana mapy, turbo pracuje tak samo. Jedyne co uległo zmianie to dawka paliwa. Przy tuningu w golfie IV z takim samym silnikiem na jednym baku wychodzi średnio 100 km więcej. Tutaj przy zmianie samej dawki oszczędnie nie jest.
Zastanawia mnie to kiedy wykopowi znawcy zaczną rozróżniać rezystor w OBD, a zmianę mapy silnika... Bardzo fajny film jest na kanale "Miłośnicy czterech kółek" polecam sobie tam zajrzeć i przestać #!$%@?ć głupoty, że to to samo co rezystor wpięty w OBD czy pompę..
@jonik: nieosiągalny dla perełek z niemiec, bo obecne nowe auta spokojnie przejadą 270 000 km ... takie podejście mają ludzie co kupili złom z niemiec i po 200 000 km się rozleciał ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (173)
najlepsze
dostaniesz jakieś groszowe wartości wynoszące błąd poiaru przyrosty i ot cip tuning.
Miłośnicy 4 kółek robili testy takiego badziewia. Powodzenia. Cielawe co szybciej padnie, pompa czy silnik.
Komentarz usunięty przez moderatora