Taksówkarze chcą, by operatorzy blokowali transmisję danych w aplikacji Ubera.
Po jednej stronie Uber, po drugiej związki zawodowe. Taksówkarze wnoszą o „zaniechanie niedozwolonych działań poprzez zaprzestanie działalności pierwszej strony na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i świadczenie usług zgodnie z polskim prawem”. Uber natomiast broni się pozytywnym...
tomkers z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 179
Komentarze (179)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
ale Uber do momentu aż nie zacznie uczciwie w naszym kraju działać powinien miec bana,
nie może być tak że ktoś omija przepisy albo ślizga sie na nich,
Nie wiem jak u was w mieście ale u mnie każda większa korporacja ma aplikacje do zamawiana z podglądem jak jedzie itd.
Problem z tym że kierowca Taxi musi
Przeciez pierwszy lepszy człowiek bez umiejętnosci też cie nie będzie woził, bo musi miec prawo jazdy, wiec juz jakis test jest.
Skoro zdał, to potrafi jeżdzić.
i na miłość Boską- hobbystOM
@nunu85: No a nie ma w Polsce takich znachorów?
Drudzy oszukują klientów.
Co gorsze?
Tym bardziej, ze klientoim uber odpowiada.
Co musi taksiarz
- mieć kurs (hajs)
- samochód, jego ubezpieczenie (wyższe od standardowego), koszty etc.
- niekaralność
- kurs z topografii miasta
- kasa fiskalna (kosztuje)
- odprowadzanie zusu (hajs)
- ubezpieczenia (hajs)
A co Uberowiec
-
- Bo po co taksówkarzowi kurs z topografii (widziałem takie testy, są bez sensu), skoro dziś każdy ma GPS?
- Kasa - ok, ale to już kwestia tego, jaki sposób rozliczania się wybierze. Uber ma inny model.
- Ubezpieczenie wyższe, teoretycznie powinien mieć każdy, kto wykorzystuje samochód do działalności.
- Niekaralność - bez sensu.
- ZUS, ubezpieczenia, kurs -
@Miedzyzdroje2005: A Uberowiec musi sprostać wymaganiom realnych klientów a nie kilku kryteriom wymyślonych przez rząd.
Niech taksiarze przestaną #!$%@?ć farmazony i zoptymalizują swój model pracy do #!$%@? nędzy. Skoro można robić to samo co