Opóźnienia w przesyle obrazu i przesyle danych wejściowych do gry są na tyle duże ze stają się istotną wadą w takich pomysłach. Ale może kiedyś... ( ͡°͜ʖ͡°)
Przeszedłem tak któregoś Tomb Ridera, ale tamta platforma już chyba nie istnieje (ze 2 lata temu). Nawet dobry pomysł, reklama 1-minutowa raz na 30minut grania. Nie wiem jak jest tutaj
@Hatespinner: Zawsze jak chodzi o płatności może być problem po stronie portalu, albo po stronie obsługującej transfer kasy ( producent karty, bank ) także nie jest powiedziane, że to koniecznie ich wina
Pomysł już jest testowany parę lat, kiedyś najbardziej znana była chyba firma Gaikai. Widziałem testy na grze Mass Effect 2, opóźnienie było chyba 50 - 100ms. Wymagany był stały transfer 4MBitps i 8MBips dla HD. To jest ciekawa koncepcja, wystarczy dobre łącze, wyświetlacz i nie musisz się przejmować kartą graficzną, ramem i prockiem.
@Wyloguj_Mnie: Tutaj opóźnienie (łącza) wynosi 40ms do Wrocławia; do Zabrza 42. Niestety, jesteśmy krajem 3 świata, więc serwerów w Polsce może nigdy nie być
W Smar TV takie rozwiązanie już jest, podłącza się pada do tv poprzez USB i można grać w topowe tytuły zależnie od tego jaki abonament posiadamy. Przy internecie 8mb na WiFi nie odczulem lagow i artefaktów
rozwiązanie fajne jak ktoś nie ma mocnego kompa, za to przyzwoity internet i chce pograć, ale #pcmasterrace to nie jest, testowałem transmisję gier na steamie i szczerze mówiąc nie jestem usatysfakcjonowany, na lanie przy niskim pingu lekko cięło
Co jest w niej tak wyjątkowego? Otóż postanowiono rozwiązać 4 główne bolączki grania w chmurze: wysokie koszty, wysoka latencja, ograniczona skalowalność i zamknięty katalog gier.
Wysokie koszty i zamknięty katalog gier rozwiązano, wysoka latencja pozostała. Przecież to zwykłe onlive tyle że z planem za reklamy i importem gier ze steama.
@SystemHalted: właściwie dokładnie 3 dni temu szukałem onlive, bo mój laptop za wiele nie uciągnie na zepsutej karcie graficznej i niestety nie mogłem znależć
Komentarze (133)
najlepsze
@fuuYeah: Na przykład granie w Hugo na Polsacie przez telefon ( ͡° ͜ʖ ͡°)
To jest ciekawa koncepcja, wystarczy dobre łącze, wyświetlacz i nie musisz się przejmować kartą graficzną, ramem i prockiem.
https://liquidsky.tv/
Wysokie koszty i zamknięty katalog gier rozwiązano, wysoka latencja pozostała. Przecież to zwykłe onlive tyle że z planem za reklamy i importem gier ze steama.