@Kotlet_Rybny: To jest jak z piwem w ręce podczas upadku. Złamiesz biodro ale żyroskop w ręku nie może dopuścić do zniszczenia dobra. Facet od razu pomyślał o tym że będzie trzeba zapłacić za szlaban.
@Kotlet_Rybny: właśnie też tego nie kumam. Na miejscu gościa bym się nie #!$%@?ł z szlabanem. Niby zjechał - ale gdyby akurat jechał pociąg z drugiej strony? On by zginął, i cholera wie ile ludzi w pociągu. Debil i tyle.
@Vickers213: a to one specjalnie nie mają takiego kształtu że jak najedziesz z drugiej strony to się złożą? Inaczej to by chyba mogli stosować słupki podnoszone.
@PonuryKosiarz: i to idealnie oddaje różnicę mentalna między nami a Rosją. Na nich trzeba takich rozwiązań, bo widac jak sie barykady nie postawi to sie zawsze jakis kozak znajdzie
Ciekawostka: w przypadku uszkodzenia szlabanów istnieją systemy, które do okolicznych pociągów nadają specjalny sygnał zmuszający je do zmniejszenia prędkości do 20 km/h ( ͡º͜ʖ͡º)
@RaPi Szlaban jest tak skonstruowany, żeby można go było łatwo "uszkodzić" właśnie dla bezpieczeństwa.
To nie są jakieś tam paski, to po pierwsze. Zapewne widziałeś że nie mógł się ruszyć w grząskim terenie, bo jest ciężki i było grząsko, moc nie ma nic do rzeczy.
Powinni uczyć na kursach jazdy że zawsze należy #!$%@?ć szlaban a nie zaparkować na torach... bo tak zrobił ten debil kierowca tira co zaparkował se tirem pośrodku przejazdu i jebło w niego chyba czeskie pendolino i ludzie tam zginęli ( ͡°ʖ̯͡°) Bo uważał że tak samo że lepiej stanąć na środku rozjazdu i zablokować drogę pociągowi niż płacić za szlaban bo może pociąg wyhamuje...
@sad_pepe: Ludzie nie wiedzą, że pociągi mają setki ton wagi, dodaj do tego prędkość. Gdyby nie były takie drogie w konstrukcji, można było by nimi kruszyć bunkry.
Powinni #!$%@? #!$%@?ć za to, że nie ściągnął hedera. I jeszcze po mieście jeździ bo jaśniepanowi szkoda kilku minut, żeby ściągnąć i podpiąć przyczepkę. Powinni mu taką karę dowalić, że musiałby sprzedać ten kombajn. Jak się nie umie używać, to się nie powinno jeździć.
@piotreek88: Zapalają się na bank wcześniej, inaczej przejazd nie uzyskał by dopuszczenia do użytkowania. @Jelen_Maurycy: To są dwa różne kanały sterowania, światła zakazu wjazdu zapalają sie na zadany czas przed rozpoczęciem opuszczania i świecą / migają aż do czasu pełnego podniesienia zapór do pionu, natomiast lampy obrysowe na zaborach włączane są w momencie ruchu zapory, świecą w pozycji poziomej i nadal do czasu aż się podniosą, dlatego ci się wydaje
Pewnie kombajnista jeszcze z czasów kolchozow-#!$%@?. Przez tory takim czymś jedzie się wolno. Rogala opuszczala się w #!$%@? wcześnie, a czerwone miało pewnie już przed opuszczeniem. Do tego 100% nieograniczony przy cofania, chyba że widział z daleka którym torem jedzie skład. Ale w tej sytuacji mógł wolno jechać osobowy a drugim torem #!$%@? expres.
@beatsholic: nie wiem czemu Cię minusuja - też się zastanawiałem po #!$%@? podjechał tak blisko na tym rowerze - jakby pociąg jebnal w ten kombajn, to z rowerzysty mogłaby zostać mokra plama.
Ciekawostka ze Szwecji na większości przejazdów od strony wewnętrznej szlabanów jest jasno i wyraźnie napisane (niestety tylko po szwedzku) żeby w razie utknięcia między zaporami po prostu je staranować, byle zjechać z przejazdu... Dziękuję za uwagę
Komentarze (166)
najlepsze
Serio lepiej chyba go #!$%@?ć niż ma cie pociąg jebnąć.
Debil i tyle.
@a5f5c1: https://pl.wikipedia.org/wiki/Carmageddon
To nie są jakieś tam paski, to po pierwsze. Zapewne widziałeś że nie mógł się ruszyć w grząskim terenie, bo jest ciężki i było grząsko, moc nie ma nic do rzeczy.
@Jelen_Maurycy: To są dwa różne kanały sterowania, światła zakazu wjazdu zapalają sie na zadany czas przed rozpoczęciem opuszczania i świecą / migają aż do czasu pełnego podniesienia zapór do pionu, natomiast lampy obrysowe na zaborach włączane są w momencie ruchu zapory, świecą w pozycji poziomej i nadal do czasu aż się podniosą, dlatego ci się wydaje
Przecież nawet nie było blisko