Miliardy lat formowania planety, miliony lat ewolucji, a typ co robi? Gra w grę. A najgorsze, że ja siedzę i patrzę jak on grał. Ostatnio ktoś polecił slither.io, trochę zamulało, więc przesiadłem się na wormmax.io, już z pięć godzin życia w #!$%@? i będzie więcej. Nie umiem nie mieć wyrzutów sumienia od grania. Są jeszcze gorsze niż od czytania wykopu. Niech mnie ktoś przytuli :(
@rentiever: stary, nic nie ma w tym zyciu sensu. Rodzimy sie i umieramy. Granie w gry to taka sama strata czasu jak kazda inna rozrywka. Czym jest ogladanie filmow lub wyjscie do baru jak nie taka sama strata czasu? Mozna sie klocic, ze jedno jest lepsze od drugiego, ale lepsze dla kogo? A co jesli ktos po prostu lubi grac? Ma sobie odmawiac i robic cos, co mu niespecjalnie pasuje, bo
tą gre na mobilki wydawało szczecińskie studio Gamelion w którym miałem przyjemność pracować. Portowało się grafikę na różne "crap fony" dobre czasy :)
@Sinti: nie chce żeby to zabrzmiało jak bym się woził, ale życie tak mi się ułożyło że pracuje jako grafik przy grach. W Gamelionie dużo tytułów przeszło przez nasze rence, portowaliśmy na telefony nawet jakieś PacMany, Godzille, Time Crisisy i masa innych. RObiliśmy też własne tytuły (np. Monster Shooter) Przy mobilnych pracowałem też w Tequila games (małe popierdułkowate ale fajne: BatlleFriends at Sea, Earthcore: Shattered Elements). Obecnie pracuje w Techlandzie wiec
@halfsquad: Trochę was poniosło z tą grą, chciałbym zobaczyć jak wyglądały prace nad tym projektem. XD Ale jak na GameJam to duży szacun, widać że siedziały nad tym osoby które znały się na rzeczy (i pomijam to że pewnie sporo dopracowywaliście w domu, bo wątpię byście się uwinęli że wszystkim na GameJamie, tak by wrzucić od razu na Steama). Wołaj jakbyś zakładał własny tag, albo robił kolejny własny projekt. A może
Z tego co pamiętam na forach icytower mówiono o aferze w której czołówka graczy przyznała się do używania oprogramowania powodującego spowolnienie pracy PC, co przekładało się na spowolnienie gry.
@hellgihad: Od Icytower 1.2 była taka opcja, że mogłeś wybrać rozpoczęcie od którejś z wyższych półek. Pamiętam, że miałem ustawioną tę czwartą, różowo–gównianą ( ͡°͜ʖ͡°) Więc niekoniecznie był to 500 level, ale całkiem możliwe, że był.
Pamiętam jak kiedyś robiłem taki "rekord" za pomocą programu do zwalniania tempa(speedgear, xspeed) - program zwalniał cały system i na powtórkach było już normalnie tempo - dlatego takie rekordy powinno się robic na jakiś streamach :P
Komentarze (83)
najlepsze
Ostatnio ktoś polecił slither.io, trochę zamulało, więc przesiadłem się na wormmax.io, już z pięć godzin życia w #!$%@? i będzie więcej. Nie umiem nie mieć wyrzutów sumienia od grania. Są jeszcze gorsze niż od czytania wykopu. Niech mnie ktoś przytuli :(
W Gamelionie dużo tytułów przeszło przez nasze rence, portowaliśmy na telefony nawet jakieś PacMany, Godzille, Time Crisisy i masa innych. RObiliśmy też własne tytuły (np. Monster Shooter)
Przy mobilnych pracowałem też w Tequila games (małe popierdułkowate ale fajne: BatlleFriends at Sea, Earthcore: Shattered Elements). Obecnie pracuje w Techlandzie wiec
Ale jak na GameJam to duży szacun, widać że siedziały nad tym osoby które znały się na rzeczy (i pomijam to że pewnie sporo dopracowywaliście w domu, bo wątpię byście się uwinęli że wszystkim na GameJamie, tak by wrzucić od razu na Steama).
Wołaj jakbyś zakładał własny tag, albo robił kolejny własny projekt. A może
Nawet znalazłem, artykuł na Wiki:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Icy_Tower
Pod "Oszustwa".