@Edward_Kenway @vegaushp @oficer-prowadzacy Opóźniony start w tego typu wyścigach nie ma znaczenia. Jest odliczany od końcowego wyniku. Czas jest liczony od zapalenia się zielonego światła na tzw. "choince". Równolegle liczony jest czas reakcji samochodu na zielone światło. Kiedy samochody zbliżają się do mety na tablicach widać ich czas reakcji. Tesla: 0,052 sek. Ford: 0,706 sek. Po minięciu mety widać czas przejazdu minus czas reakcji, a poniżej prędkość samochodu (w mph) z chwilą
@Bialy88: nie tak tego nie porównuje. Pomyśl jakby w dużym mieście były tylko elektryczne, jaka cisza by nagle była. Oczywiście jakiś minimalny dźwięk by się przydał, zęby nie było całkowitej dezorientacji :)
@wydech: I skręca oraz hamuje. I ma wnętrze na poziomie europejskich aut od poprzedniej wersji (jakość plastików, spasowanie elementów, jakość montażu).
Tesla to w takich rzeczach dobra tylko na pierwszych 30 metrach xD
@winterfresz: Nie jest to auto sportowe ale idealne do zwykłej jazdy + wyprzedzanie. Jakie inne auto podczas zwykłej jazdy zużywa tak mało energii (benzynowy spala paliwo) w stosunku do możliwych osiągów ? Tesla Model S P100D Ludicrous robi setkę poniżej 3s, nieosiągalne dla 99,9% aut na drodze.
@winterfresz: Sprawność silnika spalinowego wynosi ok 33%, zaś odejmując straty mechaniczne napędu, sprawność mierzona na kołach pojazdu wynosi ok. 16% (pomijamy tu silnik z z układem Atkinsona), sprawność w silniku elektrycznym z falownikiem (przetwornicą), może osiągnąć ok. 98% w przypadku najlepszych wielofazowych silników prądu zmiennego i bezszczotkowych silników prądu stałego, a po odjęciu strat mechanicznych sprawność napędu mierzona na kołach wynosi ok. 65%.
Nie wiem o co ta wojna spalinowe vs elektryki. To chyba Jay Leno powiedział o elektrycznych samochodach: one powstają po to, aby te spalinowe mogły dłużej cieszyć się jazdą. I do tego będą spalinowe w przyszłości: tylko auta do radości z jazdy bo nie będą realną konkurencją do aut elektrycznych.
@maniel: fani się spuszczają bo to auto gadżet, które pokazuje rewolucje w rynku: ładnie wygląda, ma całkiem znośny zasięg, ma fajne bajery i co prawda wysoką cenę ale i tak niską patrząc na osiągi, tego co by nie mówił cywilnego auta. Brakuje mu tylko klimatu. Wczoraj oglądałem recenzję motocykla elektrycznego (taka tesla w świecie 2ch kółek) i też koleś opowiadał, że zdziwiła go jedna rzecz: myślał, że będzie mu brakowało odgłosów
@elcede: dokładnie, niektórzy po prostu zapominają, że serynie produkowane elektryki to na razie jeszcze mocno rozwijająca się gałąź motoryzacji więc nawet 2s więcej od upasionego mustanga to całkiem przyzwoity wynik
Komentarze (219)
najlepsze
@wojtoon: a ten z filmu?
Opóźniony start w tego typu wyścigach nie ma znaczenia. Jest odliczany od końcowego wyniku.
Czas jest liczony od zapalenia się zielonego światła na tzw. "choince". Równolegle liczony jest czas reakcji samochodu na zielone światło.
Kiedy samochody zbliżają się do mety na tablicach widać ich czas reakcji.
Tesla: 0,052 sek.
Ford: 0,706 sek.
Po minięciu mety widać czas przejazdu minus czas reakcji, a poniżej prędkość samochodu (w mph) z chwilą
Poprzednie wersje tego nie miały :D
@wydech: Jak znam dzisiejszą technikę, to pewnie możesz sobie ściągnąć ten dźwięk z internetu i wgrać go do Tesli.
@premo : que?
Wymienil stryjek siekerke na kijek.
Trafila kosa na kamien.
Ale nie przejmuj sie nie od razu garnki ulepili
...święci, lejąc na pochyłe drzewo.
Cytuj do końca.
;-)
https://www.youtube.com/watch?v=eq3M-8ZHUWM
@winterfresz: Nie jest to auto sportowe ale idealne do zwykłej jazdy + wyprzedzanie. Jakie inne auto podczas zwykłej jazdy zużywa tak mało energii (benzynowy spala paliwo) w stosunku do możliwych osiągów ?
Tesla Model S P100D Ludicrous robi setkę poniżej 3s, nieosiągalne dla 99,9% aut na drodze.