Dlaczego silnik 2JZ Toyoty Supry to legenda tuningu?
„Two-jay-zee engine, no shit... This will decimate all” – powiedział Jesse na widok silnika w rozwalonej Suprze w pierwszym filmie serii „Szybcy i wściekli”. Toyota 2JZ-GTE, trzylitrowy japoński silnik twin turbo o żeliwnym bloku, to prawdziwa legenda tuningu.
Conowegopl z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 139
- Odpowiedz
Komentarze (139)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
http://jalopnik.com/heres-why-the-toyota-supras-2jz-is-such-a-legendary-eng-1794949464
Szkoda tylko, że "autor" zapomniał o tym wspomnieć...
Co innego niby ma to oznaczać?
1) Ukradnij artykuł (przetłumacz translatorem i przeredaguj)
2) Wykup reklamy za unijne pieniądze
3) Licz rogale
4) Powtórz 1.
Biznes panie, biznes!
Porownanje gówna do bata.
@tychuss: Piernk do wiatraka. Z drugiej strony, nie rozumiem tego ciaglego pojazdu na 1.9 TDi. VAG do dzis nie zrobil niczego lepszego w materii zywotnosci i niezawodnosci, jesli chodzi o diesle.
Przy okazji, nie wiem, czy ktos mial okazje zauwazyc, ale sporo Audi i VW z tym silnikiem, importowanych w ostatnim czasie z Niemiec , ktorych poprzedni wlasciciele jeszcze nie zdazyli zajezdzic - zwlaszcza egzemplarze pozostawione w
na zdjeciu moj ulep - stroker na 2.1L, 400KM :)
@wojtoon
@pug_in_stug ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Porównywanie 2JZ z silnikami Hondy nie ma sensu ze względu na różne osie napędzane. Porównanie z BMW już prędzej, zwłaszcza M50B25 na żeliwnym bloku, który również poddawano sporym modyfikacjom.