@Monolog2: To jest jak "przekaz myśli" myśli, że jak zatrąbi to od razu wyhamuje ;) W całej serii 60% dzwonów do uniknięcia gdyby najpierw hamować/unikać potem ew. trąbić
@Monolog2: są dwa powody tego - odszkodowanie i nauczka dla kierującego pojazdem wymuszającym, innych powodów nie widzę. PS. A nie, jeszcze na YouTube się nada
@quattrofan: z drogi śledzie bo mistrz wyprzedzania jedzie. Król szos jeździ tylko środkiem lub po lewej stronie - prawy pas jest dla dziadków i wstyd tam się pokazać.
@quattrofan bylem w szoku po zobaczeniu tego materialu. Powrot na prasy pas byl nie tyle co mozliwy, a wrecz konieczny. Bylo tam tyle miejsca i czasu. Nagrywajacy kierowca natomiast stworzyl patowa sytuacje w ktorej kierowca jadacy z naprzeciwka mial zajeta cala droge i nijak mozliwosci ucieczki.
Mam wrażenie, że niektórzy jeżdżą z bardzo niesprawnymi samochodami, np 1:22 tyle hamowania i nie wyhamować, czy tylko na nagraniu to tak wygląda i tak zapieprzał, że się nie dało? Bądź 3:07, tutaj w ogóle hamował czy jechał po hajs z ubezpieczalnie? i 0:24?
@Duzy_Kotlet: I to jest ta sytuacja kiedy opony zimowe należy zmieniać na letnie. Szczególnie właśnie już wiosną na mokrym w takich warunkach hamowanie znacząco się pogarsza. Niestety, bardzo wielu nie zdaje sobie sprawy z tego, albo co gorsza struga cebulę że "ło panie co ja będę wymieniał na letnie jak zimówki też jadą".
@smaky78: Się poprzepychają z ubezpieczycielami i się im odechce... Spokojnie połowy tych kolizji można było uniknąć, gdyby właśnie nagrywający nie chciał się zderzyć, a widać tutaj celowe zachowania...
1:05 zabrać prawko, spokojnie mógł wyhamować 3:09 tu nagrywający jak większość, pewnie klakson opór ale przywalę dla zasady 4:10 dwóch idiotów się spotkało 5:44 nawet nie wiem jak to skomentować XD
kierowca tico zawinil tym, ze zaczal wyprzedzac kiedy byl wyprzedzany.
@magucio @peszmerd @Pooodi @mirek_januszy : nie jestem przekonany. Załóżmy, że jednak nagrywający jedzie tak jak jechał tylko zamiast omijać Tico to po prostu w niego wali - moim zdaniem wina była by po stronie nagrywającego. Tico rozpoczęło wyprzedzanie jak nagrywający był całkiem daleko i mógł on spokojnie zjechać na prawy pas. Gdybyśmy przyjęli, że to było wymuszenie to przy jeździe po autostradzie,
@quattrofan: brak kierunku, skręcanie w miejscu niedozwolonym, wjazd na pole z drogi publicznej w miejscu niedozwolonym, wymuszenie pierwszeństwa samochodom z naprzeciwka. Dla.kogos upierdliwego to mogłoby się kwalifikować pod stwarzanie zagrożenia w ruchu lądowym, lub cos w tych okolicach. @mirek_januszy
Merc w 2:35 ma ciekawe te migające światła hamowania podczas gwałtownych hamowań, raz je widziałem na żywo w akcji (akruat w innym samochodzie) i faktycznie pokazują, że jest grubo.
@invtraveler: Sporo aut ma to w standardzie aktualnie. Sam kilka razy bylem w szoku jak moja cytryna c4 zaczela migac pod gwaltownym wcisnieciu hamulca.
Komentarze (359)
najlepsze
PS. A nie, jeszcze na YouTube się nada
Bądź 3:07, tutaj w ogóle hamował czy jechał po hajs z ubezpieczalnie? i 0:24?
Ten miał najwyraźniej przód do robienia.
3:09 tu nagrywający jak większość, pewnie klakson opór ale przywalę dla zasady
4:10 dwóch idiotów się spotkało
5:44 nawet nie wiem jak to skomentować XD
@magucio @peszmerd @Pooodi @mirek_januszy : nie jestem przekonany. Załóżmy, że jednak nagrywający jedzie tak jak jechał tylko zamiast omijać Tico to po prostu w niego wali - moim zdaniem wina była by po stronie nagrywającego.
Tico rozpoczęło wyprzedzanie jak nagrywający był całkiem daleko i mógł on spokojnie zjechać na prawy pas. Gdybyśmy przyjęli, że to było wymuszenie to przy jeździe po autostradzie,
4:46
@Trelik: ten sam film oglądaliśmy? Doskonale widział sygnalizator podwieszony.
@mirek_januszy