Witam, chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupami w jednym ze znanych sklepów RTVEUROAGD.
Oto fragment mojej historii:
W piątek 23 czerwca złożyłem zamówienie na kartę graficzną GTX1050TI w kwocie 669zł:
https://www.euro.com.pl/karty-graficzne/palit-geforce-gtx1050ti-dual-oc-4gb-ddr5-128bit.bhtml
Produkt był dostępny, a ja dodatkowo byłem zachęcony rabatem VISA - 100zł na zakupy powyżej 500zł.
Złożyłem zamówienie nr 18768424/2017, zapłaciłem i wybrałem przesyłkę kurierem.
Następnie w środę 28 czerwca dostałem email o następującej treści:
I tyle, zamówienie zostało anulowane bez podania jakiejkolwiek przyczyny po 5 dniach.
Niezwłocznie napisałem email z w którym zażądałem wyjaśnień przy okazji pytając co z kodem rabatowym i uwaga oto odpowiedź jaką otrzymałem:
Podkreślę "zamówienie zostało anulowane z powodu braku zgody działu handlowego na jego realizację."
Anulowane nie zostało z braku towaru czy dostawy, zamówienie zostało anulowane bo dział handlowy uznał widocznie, że cena jest za niska i im się to nie opłaca.
Jak można w taki sposób kpić z klienta? Kto wystawia te oferty w ich sklepie skoro nagle dział handlowy nie zgadza się na sprzedaż czegoś co już kupiłem i za co już zapłaciłem.
Bardzo bym prosił o pomoc, nie wiem co mam z tym zrobić. Wiem, że kwota nie jest duża i ją pewnie odzyskam ale chodzi mi o sam fakt tego w jaki sposób odmówiono mi zakupu. Jest to niedorzeczne i dlatego chciałbym żebyście kilka razy pomyśleli przed dokonaniem zakupu u nich.
Komentarze (163)
najlepsze
Tylko nie wiem czy będzie tu zastosowanie tego przepisu, ale można próbować
Prawdopodobnie maja gdzieś o tym informacje w regulaminie.
Jeżeli złożysz zamówienie i go nie opłacisz, to żaden sklep nie będzie wnosił roszczeń
@7oo-: Jeżeli twój czas i zamrożone pieniądze nie są dla ciebie nic warte, to pogratulować życia.
kup w innym sklepie
@opo92: Ja to rozumiem, drogi kolego. Powodów anulowania mogło być wiele. Od tego, że cena była pomyłka zrobiona przez praktykanta, przez to, że nie mieli już sprzętu na magazynie, bo właśnie sprzedali, po to, ze ktoś z działu zobaczył taka kartę i stwierdził, ze sam ją kupi a później sprzeda na allegro.
W regulaminie IV.5.2 mają wyraźnie napisane:
"Rezerwacja lub Zamówienie mogą
Komentarz usunięty przez moderatora
@misiek998: said no one ever xD
Rozumiem Twoją retorykę, ale ten kij ma dwa końce - spójrz z drugiej strony. Wystawiasz coś
Rób screeny z googla, karta w takiej cenie chodziła w xkomie itd. przed bumem cenowym na kopanie.
Piszesz do nich e-mail, że twój dział handlowy nie zaakceptował ich propozycji ich niech cmokną się w dupę. De facto tą wiadomością sami się podłożyli.
Screeny cen z googla screen ich wiadomości lecisz do federacji konsumentów do rzecznika praw konsumentów i kręcisz imbę, dość łatwo to wygrasz tylko cierpliwości.
@Anginsan: ja #!$%@?, zabij się xD