A oto moja ulubiona gra o podobnej tematyce z tego okresu Earthsiege 2
Do tej pory pamietam dźwięki dział plazmowych, odgłosy kroczenia mechów oraz pana generała z cutscenek ( ͡º͜ʖ͡º)
W tym samym czasie kupilem swojego pierwszego pada z analogiem i tylko przyciski do osłon nie mieściły się na na nim, więc brat który jeszcze wtedy lubił grać ze mną był za nie odpowiedzialny xd
@mastapepe: Zawsze wychodziły dla pieniędzy. Po prostu wtedy częściej szanowało sie gracza. Gracz był klientem i fanem, anie statystycznym idiotą który kupi grę i jej wyciętą zawartość za mocno zawyżonej cenie.
@mastapepe: Dziś każdy przeciek jest kontrolowany, każdy screen muśnięty photoshopem, każde zdanie developera ocenione uprzednio przez sztab marketingowców, a najważniejsze decyzje odnośnie fabuły gry, rozwiązań gameplay'owych, modelu biznesowego i ilości płatnych dodatków podejmują nie twórcy gry, ale jej producenci i wydawca. To dziś ogromny biznes na który idą wielkie pieniądze (produkcje AAA mają budżet od 20 do ponad 200 milionów dolarów, a kilkuminutowy cinematic CGI kosztuje więcej niż polski film kinowy).
Komentarze (8)
najlepsze
Do tej pory pamietam dźwięki dział plazmowych, odgłosy kroczenia mechów oraz pana generała z cutscenek ( ͡º ͜ʖ͡º)
W tym samym czasie kupilem swojego pierwszego pada z analogiem i tylko przyciski do osłon nie mieściły się na na nim, więc brat który jeszcze wtedy lubił grać ze mną był za nie odpowiedzialny xd
Dziś każdy przeciek jest kontrolowany, każdy screen muśnięty photoshopem, każde zdanie developera ocenione uprzednio przez sztab marketingowców, a najważniejsze decyzje odnośnie fabuły gry, rozwiązań gameplay'owych, modelu biznesowego i ilości płatnych dodatków podejmują nie twórcy gry, ale jej producenci i wydawca. To dziś ogromny biznes na który idą wielkie pieniądze (produkcje AAA mają budżet od 20 do ponad 200 milionów dolarów, a kilkuminutowy cinematic CGI kosztuje więcej niż polski film kinowy).