PayPal - Ty uju! Czyli strać 2h aby się dowiedzieć, że nie masz prawa do ochrony
Sprzedaj przedmiot, kupujący wnosi spór. Spór będący w trakcie rozwiązywania jest uznawany przez PayPal jako "niekwalifikujący się do ochrony" po czym żąda od sprzedawcy dodatkowo 20$. Dzwoń na infolinie i próbuj to wyjaśnić lecz po prawie 2 godzinach zostań odprawionym z kwitkiem... akcja od 3:20.
WuDwaKa z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 108
Komentarze (108)
najlepsze
1. Sprzedalem rzecz do Francji. Kupujący wniósł spór że niby nie wysłałem. Podałem nr poleconego i tracking z info że paczka awizowana. Dla PayPal to nie był dowód. Kase mi ściągneli i oddali kupującemu po czym gość odebrał paczkę z poczty
2. Kupilem towar w USA. Nr paczki wskazywal na taką trasę: Atlanta>port lotniczy JFK>Atlanta. Tu sie ślad urywał. Po miesiącu założyłem spór który PayPal odrzucił bo sprzedawca
Odpisalem na te reklamacje PayPalowi, podalem linki, screenshoty, T&C mojej firmy (w tym, ze wg umowy na zwrot jest max 14 dni - ale z tego powodu, z ktorego on zwraca i tak by sie nie kwalifikowal).
Moja racja zostala po miesiacu uznana, tak jak zawsze -takie sytuacje to
Wrzucasz to w koszty prowadzenia biznesu na ebay?
Komentarz usunięty przez moderatora