Jak Samsung leci w ciula z klientami
TL:DR: Samsung robi lodówki bez gwintów do przełożenia drzwi na drugą stronę bez żadnej informacji o tym. Uważa, że to w porządku, a jak chcesz mieć przełożone drzwi to płać 150 zł serwisowi.
mikimisz z- #
- #
- #
- #
- 162
Komentarze (162)
najlepsze
Przecież takie rzeczy się uzgadnia przy samym wyborze produktu. Jak żeś lewak to nie mniej do nikogo pretensji.
Sam kupowałem lodówke w maju.
Pierwsze co zrobiłem to podeszłem do miejsca gdzie miała stać i jak chce jak mają otwierać się drzwi.
Drugie, to w sklepie sprawdziłem czy tak otwierają się drzwi jak chce i możliwości przełożenia.
Trzy, sprzedawca co pierwsze wspomniał o lodówce to o możliwości przełożenia drzwi, że akurat w tym modelu można zrobić to samemu, a stojącym obok
Juz nie pamietam jaki to byl model, bo na rynku dopiero smartfony stawaly sie popularne i te ekrany latwo sie rysowaly. Wlasciwie to kupilem uzywke na gwarancji z porysowanym ekranem za niska cene. Mialem jakies problemy z softem czy cos. Wyslalem na gwarancje - naprawili wszystko wraz z wymiana ekranu na nowiutki. Klasa.