Jak się oferuje umowy przez pośredników, na umowy o dzieło i na zasadzie podobnej do własnej działalności gospodarczej, to trudno, żeby nie odeszli na pełen etat z wszystkimi dodatkami.
@xandra: przecież na wykopie piszą, że własna działalność i współpraca na zasadzie b2b jest najlepszą forma umowy, przynajmniej państwo nie okrada tak obywatela, widocznie piloci FRancy nie czytają wykopu i w dupach im się w tych socjalistycznych poprzewracało( ͡°͜ʖ͡°)
@xandra: @turok2016: Czuje potencjał na biznes, Janusz Airlines, zatrudnię pilota na własnej działaności gospodarczej, najlepiej z własnym samolotem ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°) ͡°)
Wiekszosc pilotow Ryana to młodzi ludzie - zadluzeni są po uszy. Kompletne szkolenie na pilota samolotow rejsowych to koszt około 150 tys. zł. Myslicie, ze ryanair to finansuje? Tylko kredyt, kredyt i kredyt. Jak chcecie to moge opowiedziec wiecej o pracy za sterem w ryanie ( ͡°͜ʖ͡°)
@Sloneczko: skoro ludzie z tamtąd odchodzą zbiorowo, można podejrzewać kiepskie warunki i niebezpieczne na zdezelowanym sprzęcie
@mikasa: Akurat sprzęt nie jest zdezelowany. Flota Ryanair jest nowoczesna a samoloty maja krótki staż. Zresztą w Unii są wyśrubowane warunki do latania i byle kto nie polata. Pewnie chodzi o kiepskie warunki po prostu.
Uwielbiam takie historie gdzie Dawid daje pstryczka Goliatowi. Zapewne nie byłoby problemów gdyby nie cięty język dyrektora Ryanair - O'Leary'ego, który to niespełna 2 tygodnie temu powiedział, że Norwegian kończą się pieniądze i prawdopodobnie przestaną po zimie latać. Słowa o tyle dziwne, bo Norwegian i Ryanair prowadziły rozmowy o współpracy biznesowej gdzie Ryanair dowoziłby pasażerów na loty transatlantyckie. Wiadomość O'Leary'ego została od razu zdementowana przez szefostwo Norwegian. No i teraz mamy dalszy
@RobertKowalski: sasiad byl pilotem w Ryanair i odszedl pare lat temu. Nic za darmo. Jak odchodzisz musisz zaplacic za szkolenia na typ samolotu etc. On dostal prace w Emirates i ich splacil.
Najlepsze ze na poczatku mowil ze odwoluja loty bo chca poprawic jakosc podróży i punktualnosc lotow. Naprawde mysleli ze to nie wyjdzie ze im #!$%@?..o 140 pilotow i moze to jednak nie o punktualnosc chodzi?
@kwietniu82: no przeciez mowia prawde, ze chodzi o punktualnosc. Majac polowe pilotow polowa lotow bylaby spozniona, bo by musieli czekac az przyleca z poprzedniego kursu ;)
R sie w koncu zreflektuje i tez przejdzie na inne standardy. Z jednej strony dobrze dla pracownikow, z drugiej, wszyscy klienci za to zaplaca. R i tak juz od jakiegos czasu nie byl przesadnie tani.
Komentarze (148)
najlepsze
@mikasa: Akurat sprzęt nie jest zdezelowany. Flota Ryanair jest nowoczesna a samoloty maja krótki staż. Zresztą w Unii są wyśrubowane warunki do latania i byle kto nie polata. Pewnie chodzi o kiepskie warunki po prostu.
A to huncwoty