Współpraca pantografu z przewodem jezdnym, czyli zygzakowanie druta w praktyce
Co się dzieje nad głowami pasażerów pociągu. Tu na przykładzie Siemens EuroSprinter serii EU44 przewoźnika PKP Cargo. Jako bonus hamowanie nagłe 160-0 km/h. Polecam!
mandrake13 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 83
Komentarze (83)
najlepsze
A propos ciekawości: mnie ciekawi jak to możliwe, że ten pantograf się nie wyciera całkowicie na trasie? Tzn dobra, zgaduję, że coś tam się zużywa i coś tam się wymienia, ale pewnie nie po jednym przejeździe przez Polskę? A jeszcze ciekawsze jak to się dzieje, że druty też się nie ścierają po takim polerowaniu pantografami? A może się ścierają?
http://www.transportszynowy.pl/trakcjaogolne.php#jezdna
Co za leniwe ludzie...
Mechanik urządzeń kolejowych specjalizacja wagony towarowe.... Długa nazwa zawodu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A po jakim czasie od takiej kwalifikacji się go wymienia? ʕ•ᴥ•ʔ
W warunkach zimowych przepalenia sieci trakcyjnej to niestety dosyć częsta przypadłość. Zwłaszcza podczas rozruchów.
Moja jedyna przygoda z siecią trakcyjną, to pęknięcie liny nośnej