•  

    pokaż komentarz

    Jedna z najgłupszych rzeczy na świecie to przepraszać za coś, w czym się nie zawiniło.

    NIGDY

    NIE

    USTĘPUJ

    GŁUPSZEMU

    Stand your fuckin ground. Mamy dzisiaj taką jazdę między innymi z poprawnością polityczną, bo przez kilka dekad ustępowaliśmy głupszym.

  •  

    pokaż komentarz

    Swoją drogą język polski nie pozwala tak napisać hasła żeby nie trafiało w jedną płeć.
    W ogóle mało co można po polsku powiedzieć żeby nie określić płci, a jak już to jedynie lawirując w stylu "żebyście mieli" (i wtedy będą pretensje od singli).

    Swoją drogą przy okazji taka historia, jak to duża i międzynarodowa firma, wymyśliła (tzn. przepisała nadchodzącą z centrali) zasadę że w wewnątrz firmowej korespondencji nie wolno używać zwrotów określających płeć. Również po Polsku... Powodzenia :)

  •  

    pokaż komentarz

    Problem o nic, jak dla mnie. Tak się po prostu przyjęło, że kobieta dba najczęściej o obiad i ogólny ład w domu, a facet zasuwa w robocie na rodzinę, to taki schemat, który często pokazywany jest w bajkach dla dzieci, podręcznikach itd. Kobieta w domu, opieka, a facet pracuje. Ale ten schemat niczego nie utwierdza i nie wymusza, każdy ma prawo żyć jak chce - jeśli para zamienia się rolami, to też spoko, ich prywatna sprawa. Można by się także przyczepić do reklamy Gilette - "najlepszy dla mężczyzny", jakoś tak brzmi ich hasło reklamowe. Kobiety z wąsem powinny się oburzyć ( ͡º ͜ʖ͡º) Kolejny przykład? Bakoma 7 zbóż Men xD To może nieco inny przykład, bo produkt kierowany jest do mężczyzn, ale zasada bardzo podobna. Tu chodzi o marketing, taka reklama szybciej trafi do kobiety, bo to kobiety są z reguły bardziej chętne na zakupy spożywcze. Większość facetów idzie do sklepu po kilka produktów do zjedzenia, czy jakiegoś gotowca do piekarnika, czteropaka na wieczór i po zakupach, 25 zł zapłacił i zadowolony. Kobieta idzie do sklepu, a to chleb, to wędlina, to ser, a to cukierki, to napoje, makarony, mąka i mnóstwo innych gadżetów. Nie popadajmy w skrajności, bo do niczego to nie prowadzi. Ja tam się nie gniewam, jeśli np. Rossmann, czy inne drogerie kierują swoje reklamy do kobiet

  •  

    pokaż komentarz

    ŻĄDAMY RÓWNOUPRAWNIENIA MĘŻCZYZN!

    pokaż spoiler oczywiście, jeśli nasze dziewczyny się zgodzą xD

  •  

    pokaż komentarz

    Jap@#%@?#e - nic tu więcej nie można powiedzieć. XXI wiek i ludzie maja o wszystko problem,ty rasista bo pieczesz Murzynka tu znowu dyskryminacja bo napisali miała zamiast mieli. No k@@!a dokąd ten świat zmierza to ja nie wiem ᶘᵒᴥᵒᶅ