Kiedy kierowca domaga się od somalijskich kobiet okazania biletu, te twierdzą, że mają bilet elektroniczny, jednak rozładował im się telefon. Kierowca stanowczo wyjaśnia kobietom, że nie pozwoli im jechać bez biletu i nakazuje im opuszczenie autobusu. Na nagraniu widzimy także podobną sytuację z mężczyznami, a kierowca przyznaje, że to codzienność w jego pracy. Krótko po opublikowaniu nagrania mający rosyjskie pochodzenie Gleb Simanov został zwolniony z pracy za rzekomo niewłaściwe i rasistowskie zachowanie.
został zwolniony z pracy za rzekomo niewłaściwe i rasistowskie zachowanie.
@Armo11: A już miałem robić heheszki, że zarzucą mu rasizm. Jak wiemy domaganie się biletu od białego jest OK, ale domaganie się biletu od kolorowego jest już rzekomo rasistowskie. Lewactwo kuje podwójne standardy.
@Armo11: Gleb Simanov jest w zapisany w parti politycznej Perusuomalaiset... taka partia przeciwstawiajaca sie uchodzca. Po calym zdarzeniu 10,000 finow gratulowalo mu na fb. Pracuje teraz w Onnibussi´- to ta sama firma co PolskiBus, ludzie specialnie kupuja bilety tylko po to zeby moc go spotkac i pogratulowac zachowania... sorry za brak polskich znkow
Wygląda na to, że przybyszom z Afryki i Bliskiego Wschodu oszukiwanie idzie bardzo łatwo. Ciężko będzie się bronić przed kulturą co ma odwrotną moralność do naszej. W ich świecie to działało bo na takie akcje były odpowiednie reakcje i tak złodziej kończył pod pręgierzem albo żegnał się z dłonią. W Europie wolno im więcej i pokazują swoje możliwości niezależnie czy to młodzi faceci, dziewczynki czy stare baby. Każdy jak ma okazję to
@zbite_jaja: Wiesz, ja mam to gdzieś ogólnie. Szkoda moich nerwów a i pracy nie chcę stracić. Oni udają że mają te bilety a ja udaje że je widzę. To nie moje państwo. Tak sobie urządzili i tak mają, ja nie będę im naprawiał systemu bo tylko można po dupie za to dostać.
@Lotczyk: przespałeś ostatnie kilkaset lat? To już nie te czasy, gdy karawany przemieszczały się całymi latami. Myk, myk i już socjal z pieniędzy fińskich podatników płynie na konto.
Kuźwa, ale głupie rozwiązania informatyczne. Bilet nie powinien być podatny na atak typu "zrobię screenshot i jadę nielimitowaną liczbę razy" - powinien być u kierowcy terminal skanujący kod i sprawdzający jego ważność online. Dokładnie tak jak mają konduktorzy w PKP, o ile akurat im nie braknie zasięgu. Po drugie, jak już jej zdechł telefon to niech #!$%@?, trudno oczekiwać od kierowcy żeby dbał o jej baterię.
@bumba: Chwila. Skoro jest takie zaufanie, to po co w ogóle pasażerowie wsiadają z przodu i kierowca sprawdza ich bilety? To niech zrobią tak jak u nas, gdzie sąd niedawno orzekł że kanar ma ci dać czas na skasowanie biletu.
@student_prawa_na_stacjonarnych_uwr: Ja miałem sytuację, gdzie sam zgłosiłem się do kanara o skasowanie biletu, i tak dostałem mandat. Zdążyłem wyjechać ze stacji ledwo. Jechałem pierwszy raz w życiu KM i nie wiedziałem, że muszę wsiąść do pierwszego składu.
Komentarze (185)
najlepsze
@Armo11: A już miałem robić heheszki, że zarzucą mu rasizm. Jak wiemy domaganie się biletu od białego jest OK, ale domaganie się biletu od kolorowego jest już rzekomo rasistowskie. Lewactwo kuje podwójne standardy.
@R2D2_z_Sosnowca: Bo wcale u nas przy kontroli biletów nikt nie zgrywa głupa.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora