Kia Stinger GT 3.3 T-GDI 370 KM, 2017 - test AutoCentrum.pl #360
Czy rynek zaakceptuje nowego gracza w segmencie Gran Turismo? Test Zahara jednego z najbardziej interesujących samochodów ostatnich miesięcy.
Kaajus z- #
- #
- #
- #
- 212
Czy rynek zaakceptuje nowego gracza w segmencie Gran Turismo? Test Zahara jednego z najbardziej interesujących samochodów ostatnich miesięcy.
Kaajus z
Komentarze (212)
najlepsze
@meabilis: bo akurat to spora różnica czy jeździsz Ceedem z 2012 z silnikiem 1.2 i wersją S, czy Ceedem GT po 2015r. z silnikiem 1.6 T-GDI w najwyżej wersji z naprawdę bardzo konkretnym przyspieszeniem.
Twoje porównanie nie ma zupełnie sensu bez informacji, z którym dokładnie Cee'dem się zmierzyłeś.
Ciekawe ile brembo zapłaciło za reklame.
Szczerze to Zacharowi kompletnie nie idzie reklamowanie produktów.
Gdy posmsruje Michelin to opowiadając o aucie 30 razy wspomni o tym jak auto hamuje na oponach michelin.
Tutaj posmarowalo brembo to 30 razy wspomina o super hamulcach.
Ostatnio testował przyspieszenie w swoim mietku to oczywiście nie miał dostępu do driftboxa i zupełnie przypadkowo firma ReDrive dostarczyła produkt do mierzenia przyspieszenia.
Nie ma nic złego w reklamie,
@3_2_8_i: Pamiętam dziesiątki takich odcinków. Z takich ostatnich to choćby test Mustanga i wzmianka o ecoboost.
Zresztą można zawołać samego "obgadywanego": @Zachar_Zawadzki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
jakbyś chciał e400 4matic zrównać ze stingerem gt 3.3 v6 to mówimy o dopłacie rzędu 150 000 złotych
Dodatkowo - finansowanie. Leasing KIA jest bardzo słaby więc jak komuś zależy na leasingowaniu pojazdu na 3 lata z niską ratą by później wciąć kolejny pojazd bez konieczności wykupu - KIA odstaje od konkurencji bardzo mocno.
Mimo, że leasing jest na