TL:DR Podpisałem umowę z T-Mobile i nie mogę aktywować Netflixa bo zablokowali taką możliwość przed zanim zdążyłem przenieść numer
5 listopada podpisałem umowę na abonament z Netfilxem na rok za darmo w pakiecie. Jako że miałem w tym czasie jeszcze umowę na czas nieokreślony z Plusem to musiałem poczekać miesiąc na wypowiedzenie i przeniesienie numeru do 7 października. Po przeniesieniu numeru chciałem aktywować Netflixa ale na ich stronie dostaję informację że w moim pakiecie takowy mi się nie należy.
Wymagany pakiet: "T-MOBILE 1 - BEZ LIMITU". Mój pakiet zgodnie z ich aplikacją:
Poszedłem z problemem do saloniku i złożyłem reklamację. Od pomocy technicznej dostałem następnego dnia informację że mam wysłać sms na 8008 o treści netflix. W odpowiedzi dostałem linka do tej samej strony z tą samą informacją.
Na początku listopada byłem znowu w saloniku gdzie dowiedziałem się że możliwość aktywacji została zablokowana z dniem 3 października (przed moim przeniesieniem numeru) pomimo tego że jak poinformował mnie konsultant zgodnie z umową powinienem mieć 120 dni na aktywację. Stwierdził że to ewidentny błąd i napisał od do pomocy technicznej. Dzisiaj dostałem odpowiedź:
Według mnie to jawne działanie na niekorzyść klienta. Czas na aktywację zakończył się zanim zdążyłem przenieść numer (!!!!). Dodatkowo nikt nie poinformował mnie o ograniczeniu czasowym podczas podpisywania umowy (ani o 120 dniach ani o 3 października). Nie mam już czasu latać w te i z powrotem do saloników tylko po to żeby aktywować usługę za którą zapłaciłem. Debilna korporacja w której nie da się nic dowiedzieć i jest się odsyłanym z kwitkiem. Ostatni raz korzystam z ich usług.
Komentarze (11)
najlepsze
Bo to działa inaczej. Trzeba wiedzieć czego się chce i czytać regulaminy.
Ba! Czasem nawet trzeba zrezygnować z czegoś, dlatego, że nieopisane, lub opisane mętnie.
Smutne, ale prawdziwe - nikt nie będzie dbał o cudzy interes.
@Grzesiek38h: No, tu jeszcze pośpiech wszedł.
Mnie uczono, by spieszyć się tylko przy jedzeniu ze wspólnej miski.
Wspominano, że dawniej jeszcze przy łapaniu pcheł. :-)
A według kogoś jeszcze? Do UOKiKu pisałeś? Rzecznika konsumenta?
A wrzucasz zrzut z smsem z 25 października. Czy tylko ja widzę że gubisz się w zeznaniach? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡° ͜ʖ ͡°)