Jak powstaje klatka obrazu w GTAV | arhn.edu
16,6 milisekundy. Tyle maksymalnie zająć może wyprodukowanie jednej klatki obrazu, by gra utrzymała stabilny, płynny obraz w 60FPS. Lubimy złościć się, gdy płynność gry spada. Ale rzadko kiedy zastanawiamy się nad tym jak gigantyczna moc obliczeniowa potrzebna jest, by wygenerować złożone sceny...
WuDwaKa z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 53
Komentarze (53)
najlepsze
To akurat nic zabawnego, bo TakeTwo czyli wydawca Rockstara (GTA, Red Dead Redemption itp) zapowiedział, że ich przyszłe gry będą posiadać mikropłatności, więc w nadchodzącym Red Dead Redemption 2 już prawie na pewno się tam znajdą. :)
https://www.gram.pl/news/2017/11/08/take-two-bedzie-traktowac-gry-jako-uslugi-w-kazdym-tytule-pojawia-sie-mikrotransakcje.shtml
Samo zdarzenie byłoby katastrofą, która by cofnęła cały świat do XIX wieku.
Też dzięki
wy wiecie co to znaczy to słowo (teoretycznie) ale nie wiecie jak to zrobić bez gotowych bibliotek ect dauny
pokłady niewykorzystanej zdolności obliczeniowej.
idąc tym tokiem fiefox za pare lat będzie potrzebował 10 GB RAM-u aby odpalić śmiesznego pieseła na YT
#!$%@? wam w dupe programisci 15k, optymalizacja to dla was słowo pewnie niezrozumiałe.
Ctrl+F "SSS"
Bo jestem pewien, że stare generacje nie korzystają z tego typu funkcji.