Właściciel CDTi 2.0 160 KM, r 2009, silnik fiata ecotec. Odpalałem 4 lata temu bez problemu swoją Insię przy -30 będąc w górach. Coś z tym egzemplarzem jest nie tak.
Mam dużo miłości do tego auta mimo iż imituje premium, jest sporo w niej #!$%@? elementów i generalnie auto swoje przeszło przez te 200k: dwumasa, regeneracja turbo, samozapłon (podobno źle zamontowany autoalarm w ASO). Nadal z nią jestem :P
@shyha: Insignia nie imituje premium, to tylko typowy średniak jak mondeo, laguna i miliony innych. 2 litrowy diesel w tych samochodach jest polecaną konstrukcją fiata.
ej chłopaki to jest benzyna? czy ropniaczek bo nagrzewa świece a kontrolki nie widzę i co to tak skrzeczy pod koniec filmu jak odpalił? myślałem ze coś rozsadziło mu..
@a-lexis: Możliwe, że ma blokadę na kolejny zapłon i musi przekręcić kluczyk do pozycji początkowej i od nowa. A silnior to bodajże bena bo obroty wyskalowane do 8k, pewnie w temperaturze dodatniej odpala z podobnymi problemami.
Komentarze (320)
najlepsze
Odpalałem 4 lata temu bez problemu swoją Insię przy -30 będąc w górach. Coś z tym egzemplarzem jest nie tak.
Mam dużo miłości do tego auta mimo iż imituje premium, jest sporo w niej #!$%@? elementów i generalnie auto swoje przeszło przez te 200k: dwumasa, regeneracja turbo, samozapłon (podobno źle zamontowany autoalarm w ASO).
Nadal z nią jestem :P
Komentarz usunięty przez moderatora