Dlaczego zrezygnowałem z sieci T Mobile?
- Posiadam kartę tmobile (na kartę) w systemie alarmowym, z wiadomych względów zasilam go co roku o 150zł aby mieć z głowy i nie martwić się brakiem komunikacji SMSowej z centrali alarmową. Usługa rok ważności konta zapewniała taką możliwość.
- około 20 listopada 2017 SMSy z alarmu przestały być wysyłane, zasiliłem więc numer kwotą 50 zł w dniu 24.11.2017 - w celu uzupełnienia konta (ze stanu konta zniknęło 80 zł) - no ale ok.
-wg tabeli tmobile zasilenie o 50 zł daje 3 mc przedłużenia konta
- 2 tygodnie później smsy znowu przestały dochodzić z centrali alarmowej - jaki był powód? Informacja od tmobile żebym zasilił ponownie kartę za min. 25 zł w celu przedłużenia ważności konta gdyż ważność konta wygasła dnia 8.12.2017 ZONK!
- i tu zaczyna się przygoda z BOA
- podejście 1. dzwonię pod numer *9602 - tu po 5 minutach klikania 5/9/*/# itp. słyszę od konsultanta że dodzwoniłem się do biura obsługi użytkowników tmobile (a niby kim jestem?!) i muszę zadzwonić pod numer 602 960 200 - no ok zadzwonię - dziękuję!
- podejście 2. dzwonię pod wskazany numer 602 960 200 znowu klikatorek 5/9/*/# itp.!!! 10 minut! Odebrał niezbyt miły Pan Tomasze*ski - którego serdecznie pozdrawiam i życzę więcej dobrego humoru na te święta. Przekazał informacje że mam dzwonić pod numer 602 960 200 -przecież na ten zadzwoniłem - odpowiedziałem, Pan na to - że musiało mnie coś przekierować i on mi nie pomoże, nie wie jak rozwiązać mój problem, nie wie nic o usłudze rok ważności konta itp. Podziękowałem.
- co więc robić?! maile do BOA i żadna korespondencja pozostaje bez odzewu (jak mnie to dziwi)
Przykro mi że tak Tmobile traktuje klientów.
Co więcej - usługi w iboa online ciągle nie działają, może ktoś korzysta z tmobile na kartę i ma na to sposób?
Komentarze (105)
najlepsze