@piepsze one chyba nie są w autobusie tylko na zewnątrz. Tym bardziej mnie denerwuje takie zachowanie... Ale to chyba nie ludzki odruch, tylko raczej babski. Same baby tam słychać..
Ps. Niby już nie jestem zielonka a spojlerów i kasowania/edytowania komentarzy jeszcze się nie nauczyłem ^^
Mogło dojść do pomylenia biegu. Z tego co czytałem jest to przyczyna dość istotnej części wypadków przy parkingowych manewrach.
W automatycznej skrzyni biegów, w przypadku manewrów na wzniesieniu kierowca więc przeciwdziała staczaniu się samochodu za pomocą gazu (a nie sprzęgłem jak w samochodach z manualną skrzynią biegów). Do tego bywa że pomimo przełączenia dźwigni na R (czy w autobusie zazwyczaj wciśnięcia przycisku), sama skrzynia biegów się nie przełączy, a niektóre z nich
to wogóle możliwe, że wyświetlacz pokazuje R a pojazd jedzie do przodu?
@ahoq: Kto to wie? W Citroenie C2 ze skrzynią zautomatyzowaną, jak dźwignią kliknie się wsteczny, to na wyświetlaczu od razu zapala się R. A mechanizm sterujący skrzynią potrafi się mocować z wrzuceniem wstecznego jeszcze kilka sekund. Co prawda C2 wtedy do przodu nie pojedzie (bo tak naprawdę jest wtedy luz), ale mimo to wyświetlacz Citroena potrafi pokazywać coś innego
Kierowca pewnie postanowił wezwać pomoc i wtedy za kierownicę wsiadł zniecierpliwiony pasażer krzycząc „czymej mie te piwo kurła, my ze szwagrem nie takie rzeczy po pijaku robyly” (w ichnim języku oczywiście). No i poszedł! ( ͡º͜ʖ͡º)
@majwsik: Jak dla mnie to za kierowcą stał kierownik wycieczki z tekstem "Jedź śmiało, dasz radę" i skończyło się na lądowaniu na drzewach. Sytuacja która przecież w rzeczywistości nigdy się nie zdarza.
@gangreen84: Mają to w genach. Nie przeskoczysz tego. Za prehistorii jak się coś działo to chłopy walczyły, broniły się albo cokolwiek a kobiety darły ryja alarmująco lub żeby wezwać pomoc.
@gangreen84: Nie wiem jak dlugo jestes na ziemi ale w sytuacjach zagrozenia kobiety piszcza a faceci krzycza 'o #!$%@?!' zaleznie od rejonu w swoim jezyku. Naturalna reakcja.
Komentarze (117)
najlepsze
Ps. Niby już nie jestem zielonka a spojlerów i kasowania/edytowania komentarzy jeszcze się nie nauczyłem ^^
Z tego co czytałem jest to przyczyna dość istotnej części wypadków przy parkingowych manewrach.
W automatycznej skrzyni biegów, w przypadku manewrów na wzniesieniu kierowca więc przeciwdziała staczaniu się samochodu za pomocą gazu (a nie sprzęgłem jak w samochodach z manualną skrzynią biegów).
Do tego bywa że pomimo przełączenia dźwigni na R (czy w autobusie zazwyczaj wciśnięcia przycisku), sama skrzynia biegów się nie przełączy, a niektóre z nich
@ahoq:
Kto to wie? W Citroenie C2 ze skrzynią zautomatyzowaną, jak dźwignią kliknie się wsteczny, to na wyświetlaczu od razu zapala się R. A mechanizm sterujący skrzynią potrafi się mocować z wrzuceniem wstecznego jeszcze kilka sekund.
Co prawda C2 wtedy do przodu nie pojedzie (bo tak naprawdę jest wtedy luz), ale mimo to wyświetlacz Citroena potrafi pokazywać coś innego
Mają to w genach. Nie przeskoczysz tego. Za prehistorii jak się coś działo to chłopy walczyły, broniły się albo cokolwiek a kobiety darły ryja alarmująco lub żeby wezwać pomoc.
Komentarz usunięty przez moderatora