Pisowska megalomania i centralizacja w praktyce, czyli nowy układ kolejowy
TL;DR: linia Rzeszów-Wrocław łącząca najgęściej zaludnione części kraju (10 mln ludzi) jest uzupełniająca, za to linia z Ełku do CPL jest priorytetowa. Wszystko po to, żeby połowa Polski mogła jechać do CPL z maksymalnie jedną przesiadką pociągiem. Jednorożec za pieniądze podatników.
szyy z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 137
Komentarze (137)
najlepsze
Infrastruktura kolejowa to jedna z największych porażek III RP.
Drogi się buduje pod natężenie ruchu.
No oczywiście, że nie będzie jechał, tyle tylko że Niemcy nie podporządkowują takiemu lotnisku pod Berlinem sieci kolejowej w swoim sfederalizowanym kraju.
@kult_cwaniaka: @bagielek: Z Kolonii jedzie się do Frankfurtu pociągiem godzinę. Lufthansa sprzedaje z Kolonii łączone bilety: Koeln Hbf - Frankfurt (Main) Flughafen Fernbahnhof jako IC/ICE, a potem z FRA już właściwy samolot. Zobacz dokładnie mapę portów lotniczych w Niemczech. Frankfurt to jest
Brak mostu na Wiśle, dalej torów do Buska + w zasadzie 100% trasy Tarnów-Szczucin do odbudowy.
Ale ważne, że wszystkie drogi prowadzą do CPL!
Ale linie kolejowe to akurat potrzebne, carska polityka buforów bez kolei do dziś w XXI wieku doskwiera mieszkańcom okolic Zamościa, Łomży czy Kalisza.
Oni mają jednak wyobraźnię - a są na etapie pomników i grających ławeczek, a planują hyperloopa, którego nawet jeszcze nie ma :)