Automyjnia Carport FHU w Krakowie obraża klientów, którzy wystawili negatywa
tl;dr Janusz biznesu komentuje negatywy Bawcie się dobrze!
P.....i z- #
- #
- #
- 199
tl;dr Janusz biznesu komentuje negatywy Bawcie się dobrze!
P.....i zDużo tutaj ostatnio o polityce, żydach, obozach...
Dzisiaj serwuję Wam trochę #januszbiznesu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pewien pan, prowadzi sobie w Krakowie myjnię (autospa?autosra?) o nazwie Automyjnia Carport FHU ( to mnie najbardziej bawi, jak widzę FHU to wiem z góry, że Januszex w natarciu ). Jak to Janusz, nie lubi negatywów bo klienci powinni go po stopach całować, że on łaskawie za hajs ręką ruszy.
Do interpretacji własnej (screen z remontem to mój ulubiony ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) ).
Komentarze (199)
najlepsze
Do tego brak przeszkolonych
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli mycie na myjni ręcznej kosztuje 20zł, to jest niemożliwe żeby za taką kwotę usługa była dobrze wykonana. Oszczędza się na pracownikach (10zł/h + zero umiejętności mycia + zero przeszkolenia, co mnie nie
Trzymaj, zaaplikuj trochę małyszowi
Pierwsze zaskoczenie - myjnia ulokowana miedzy garażami nieistniejącej juz bazy transportowej - baraki, obdrapane tynki, na dziedzińcu popękane płyty betonowe a w dziurach żwir. Drugie - na zdjęciach były estetyczne plansze firmowe... tutaj tylko tabliczka zeby wogole domyślić sie, ze to tu. Trzecie - ozonowanie
@Kangur100: Taki jest właśnie sens gruponu - złapanie jednorazowych klientów.
A na myjnię mogę przyjechać choćby ex-policyjną Crown Victorią, która w międzyczasie pojeździła trochę po bagnach Everglades i pustyni Mojave, oczekując że będzie zupełnie czysta.
Szanująca się myjnia nie weźmie takiego zlecenia w normalnej cenie.
Zastanawia mnie co autorzy mają na myśli. To może być skutek jakiś problemów osobistych? Odchyły od pionu? Jakaś forma analfabetyzmu czy zwykłe nieuctwo? Być może
Są trzy kroki w obsłudze niezadowolonego klienta:
1. Bierzemy na klatę opeer i przepraszamy za wyjątkową sytuację.
2.Obiecujemy dopełnić wszelkich starań, aby w przyszłości nie miała miejsce podobna sytuacja.
3. Pytamy klienta, co możemy zrobić, aby naprawić swój błąd.
Nie za ma co( ͡° ͜ʖ ͡°)
Skarbówka poinformowana.
Kropka im się zacina czy jak?
Do tego skarza sie ze auto klient przywiozł brudne do myjni.. noo tak przeciez do myjni sie jezdzie z czystym autem zeby je tylko schłodzic :)
Można powiedzieć że dobry biznes zrobiłeś. ;)