•  

    pokaż komentarz

    To jest fabrycznie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Duzy_Kotlet: Tak to jest jak CEO jest śmieszkiem ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @Lynx_Lynx: Dokładnie to samo chciałem napisać :D
      Szkoda, że inne firmy nie idą w ich ślady. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Pawelczi: każdy elektryk samochodowy Ci to ogarnie, po za drzwiami chyba że zamontujesz siłowniki to też

      z 20 lat temu była moda na takie rzeczy wśród tunerów XD

    •  

      pokaż komentarz

      każdy elektryk samochodowy Ci to ogarnie

      @rekoj: tak oczywiście, zwłaszcza kontrolę nad poszczególnymi ledami w lampie... czy chociażby synchronizację z radiem.

    •  

      pokaż komentarz

      czy chociażby synchronizację z radiem
      @grzylen: to jest najmniejszy problem

      ze światłami masz rację trzeba by było pobawić się sterownikiem od nich ale to też nie jest a wykonalne choćby w takim audi gdzie są chyba segmentowe światła. Tylko sens tego działania nie ma sensu. auto szybciej nie pojedzie przez takie działania, a moda na coś takiego przeminęła ponad dekadę temu XD

      źródło: youtube.com

    •  

      pokaż komentarz

      @grzylen: a z resztą hindusi zrobili animowane światła do i20 z tego co widzę XD,

      źródło: youtube.com

    •  

      pokaż komentarz

      @rekoj: Animacja świateł podczas otwierania auta i takie cuda jak na filmie u góry oczywiście maja sens. To jest zwykła reklama. Zainwestowali trochę czasu programisty i teraz kilkadziesiąt milionów ludzi obejrzy ten i podobne filmy demonstrujące easter egga. W dodatku dzięki zdalnym updateom oprogramowania bardzo łatwo jest zrobić żeby znów o Tesli było głośno. Wystarczy że zrobią kolejnego easter egga, puszczą po cichu aktualizację i poinformują jakiegoś influencera że coś takiego jest w Tesli i viral marketing ruszy znów z kopyta.

    •  

      pokaż komentarz

      Szkoda, że inne firmy nie idą w ich ślady.
      @Pawelczi chciałeś napisać Bogu dzięki.

      pokaż spoiler jakby mało było tych wszystkich Zenków Martyniuków i innego chłamu, który słychać pod blokami.

    •  

      pokaż komentarz

      @rekoj: z tego co wiem to u Japończyków moda na jak najwięcej migających świateł trzyma się w najlepsze

    •  

      pokaż komentarz

      @Duzy_Kotlet: W tej Tesli to nawet nikt nie siedzi :P

      pokaż spoiler Byłoby śmiechu jakby właściciel Lambo, przesiadł się do Tesli i odjechał :P

    •  

      pokaż komentarz

      @Duzy_Kotlet: a ten z lambo nawet nie wysiadł tak się speszył ;D No i tutaj mamy typowy przykład, nie liczy się wielkość, liczy się technika:)

    •  

      pokaż komentarz

      @Duzy_Kotlet: Tania szmira rodem z wiejskiego tuningu ( ͡º ͜ʖ͡º) Najlepsze show jest jak Teslę zabiera laweta bo się bateryjka rozładowała ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @ozzmann Najlepsze show jest jak tesla zostawia takie lambo z tyłu.
      Wtedy jest śmiech jak przestarzała technologia dostaje baty od elektrycznego auta.

    •  

      pokaż komentarz

      @jarek159: Przestarzała to jest elektryczna. Były już takie próby, auta elektryczne konkurowały wtedy z autami parowymi ( ͡º ͜ʖ͡º)
      Tesla X na 1/4 mili z Lamborghini Aventador wygrywa jedynie kawałek początkowego odcinka. Po dobrym starcie dalej niestety ale nie daje rady. Teslę X Lambo czy Ferrari zamiata jak chce.( ͡º ͜ʖ͡º)
      Tesli po paru takich przyspieszeniach szybko pada bateryjka, a ładuje się dłuuuuugo ;) . Dlatego nie widać ich na torach? Czy wyscigi nie byłby super promocją? Byłyby ale to gówno więc się nie nadaje( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @ozzmann
      Tesla to auto rodzinne, nie musi mieć i nie powinna być konfigurowana na tor.
      Inne założenia np bardziej pojemne akumulatory niż większe chłodzenie które nigdy nie doprowadzi do przegrzania baterii w normalnym nawet bardzo dynamicznym ruchu.
      Kawałek początkowego odcinka to 200 km/h myślę, że wystarczy aby rodzinny suv wyprzedzal do 200 km/h super sporotwe auta z historia.
      W dodatku o 1000 kg lżejsze z V12.
      Dopiero takie coś może konkurować z pierwszym rodzinnym suvem od marki dopiero wchodzącej na rynek.
      Spójrz na czasu na Nurburgring i zobacz co tam robi elektryczne auto w ścisłej czołówce.
      Poczekaj na roadster 2 który pozamiata na torze wszystkie śmierdzące spalinowe auta.

    •  

      pokaż komentarz

      CEO jest śmieszkiem

      @Lynx_Lynx: CEO lub jego doradcy umieją w marketing.

    •  

      pokaż komentarz

      @GreenFlem: ds7 ma spoko swiatla ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      źródło: youtu.be

    •  

      pokaż komentarz

      @Duzy_Kotlet: taki samochód to dla nowych ruskich ale poza tym straszna wiocha

    •  

      pokaż komentarz

      @jarek159: Nadaje sie owszem jako auto miejskie. Nie dorownuje pod zadnym wzgledem autom luksusowym a tym bardziej z klasy supercars. Zupelnie nie ta liga. Najgorsze jest to ze sa w bardzo podobnej cenie. Wykonanie wnetrza i ergonomia to porazka. Tesla wpieprza tez potworne ilosci energii na ogrzewanie kabiny oraz na jej schladzanie. Wiem to z pierwszej reki bo sasiad ma Tesle S. Jako auto w dluga trase przegrywa z kretesem. Nie interesuje mnie pozostaly przebieg ,,orientacyjny'' zmieniajacy sie jak w kalejdoskopie. Mozna wylądowac gdzies na zadupiu w Nevadzie i trafic na jakiegos psychola. Ten zasieg porownujac do auta spalinowego jest jakbys co jakis czas gubil czesc paliwa ;) Taka niestety charakterystyka i fizyka akumulatorow. Tak wiec uczucia mocno mieszane. Wole swojego Dodga ;)

    •  

      pokaż komentarz

      Tesla wpieprza tez potworne ilosci energii na ogrzewanie kabiny oraz na jej schladzanie

      @ozzmann: No i tu już wiem, że piszesz bzdury. Tesla wpieprza co najwyżej tyle samo energii na ogrzewanie czy na klimatyzację, bo auto spalinowe wpieprza POTWORNE ilości energii na jazdę a raczej na produkcje ciepła.
      W aucie spalinowym 20 % idzie na jazdę 80 % na ciepło z czego zimną trochę odzyskasz.
      Tesla zużywa >90 % energii na jazdę a gdy potrzeba to część energii musi przeznaczyć na ogrzewanie. Wtedy i tylko wtedy gdy jej potrzebujesz. Spalinowy zawsze tą energie zużywa, nawet latem.

    •  

      pokaż komentarz

      Nie dorownuje pod zadnym wzgledem autom luksusowym a tym bardziej z klasy supercars

      @ozzmann: Osiągami (przyspieszeniem) często je przewyższa. Ale fakt w typowym zastosowaniu na torze nie ma najmniejszych szans, nie ten segment. Jest to auto do zupełnie innego zastosowania.
      Tu trzeba czekać na model sportowy. Jestem przekonany, że to będzie przepaść w stosunku do modelu S i tym samym trudno będzie dla niego znaleźć konkurenta.

    •  

      pokaż komentarz

      @ozzmann jeśli dobrze pamiętam Tesla wciąga ok 4km/h zasiegu przy włączonej klimatyzacji i ponad 30C na zewnątrz... Faktycznie, niebotyczne ilości. W Norwegii ludzie podobno nawet spali w teslach bo przy grubych minusowych temperaturach byla w stanie ponad dobę na akumulatorze utrzymać temperaturę wewnątrz. Wystarczy gniazdko z prądem i w sumie można w aucie mieszkać niemalże w każdych warunkach.

    •  

      pokaż komentarz

      @jarek159:

      auto spalinowe wpieprza POTWORNE ilości energii na jazdę a raczej na produkcje ciepła.

      Ale to ciepło jest już wkalkulowane. Po prostu wpieprza. A tutaj raz wpieprza nic a raz w cholerę. I teraz jadąc zimą i dbając o zasięg marzniesz jak jakiś eskimos lub w upał wyłączasz klimę i gotujesz się jak cymbał żeby dojechac do ładowania. W aucie spalinowym zaś zimą nie ma w ogóle problemu bo ciepło jest to odpad gotowy w każdej chwili do dyspozycji i nie zmniejsza zasięgu. W lecie zaś powoduje minimalnie wieksze zużycie paliwa. Góra litr na 100km. I auto spalinowe doładujesz w minuty a elektryczne w godziny (o ile dowiezie cię laweta) Za to w spalinowym bierzesz kanisterek pod pachę i lecisz.
      Nie wiem też czy wiesz jak pali auto w terenie. Moze to być raz 20 litrów a raz ponad 40, wszystko zależnie od terenu. Bierzesz sobie beczułke paliwa i jedziesz. Terenowego elektrycznego w tej kwestii nie widzę w ogóle ( ͡º ͜ʖ͡º)

      Podsumowując auta elekryczne owszem może w przyszości jak najbardziej mają sens jeśli: polepszy się wydajnoś i szybkości ładowania akumulatorów. W praktyce to oznacza całkowitą zmianę technologii. Ta dotychczasowa nie ma sensu na dłuższą metę. Dlaczego? Opiera się na pierwiastkach takich jak grafit, kobalt, lit i magnezu. Nie są to powszechne pierwiastki a więc ich ilośc raz że jest mocno ograniczona a dważe są drogie. Im więcej akumulatorów się wyprodukuje tym trudniej będzie o surowce i tym droższe one będą. W końcu osiągną tak astronomiczne ceny że nikt tego nie kupi.
      Tak więc czekam spokojnie na rewolucję techniczną ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @Lynx_Lynx: wieś śpiewa, wieś tańczy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Masakra

    •  

      pokaż komentarz

      Ale to ciepło jest już wkalkulowane. Po prostu wpieprza. A tutaj raz wpieprza nic a raz w cholerę.

      @ozzmann: Nic nie jest wkalkulowane, po prostu wydajność silnika spalinowego jest żenująca.

      W aucie spalinowym zaś zimą nie ma w ogóle problemu bo ciepło jest to odpad gotowy w każdej chwili do dyspozycji i nie zmniejsza zasięgu. W lecie zaś powoduje minimalnie wieksze zużycie paliwa. Góra litr na 100km

      @ozzmann: Ty chyba nie wiesz ile auto pali zimą, ile na pierwszych kilku km, są to dużo wyższe wartości niż i tak już ogromne spalanie na ciepłym silniku.

      I auto spalinowe doładujesz w minuty a elektryczne w godziny (o ile dowiezie cię laweta)

      @ozzmann: Po co ma kogokolwiek zabierać laweta jak masz wskaźnik naładowania, ludzie średnio nie robią więcej dziennie jak do 100 km, tyle to ma najsłabszy i najgorszy elektryczny samochód.
      Masz na zdjęciu średnią z 12 000 km i średnie zużycie 22kWh na 100 km. Odpowiednik około 2 litrów benzyny, sądzisz, że koleś nigdy nie włączył klimy czy ogrzewania?
      Który spalinowy samochód zużywa średnio 2 litry benzyny i ma osiągi lepsze niż bmw m3?

    •  

      pokaż komentarz

      @Lynx_Lynx: lambo przy roadster 2 z pakietem spacex będzie jak jakiś oldtimer

  •  

    pokaż komentarz

    z drugiej strony lambo nie potrzebuje mrugac swiatelkami i wygrywac melodyjek zeby zwrocic uwage.

  •  

    pokaż komentarz

    Śmieszny ten Ford Focus, do prawdy. Kisnę.

  •  

    pokaż komentarz

    Ale pierdy jakies hipsterskie melodyjki i wiejskie światełka.
    Jakby co to tylko to się liczy:

    źródło: youtube.com

    •  

      pokaż komentarz

      @Djelon: Super, a teraz pokaż mi choć jeden film lub chociażby artykuł w którym dowolna Tesla robi na Nürburgring czas lepszy od Opla Zafira OPC (8:54) lub chociaż Volkswagena Lupo GTI z 2002 roku (9:09)

    •  

      pokaż komentarz

      @GreenFlem: przecież tutaj Aventador wygrał (z powodu większej prędkości maksymalnej)

    •  

      pokaż komentarz

      @Djelon: nie, bo to wyścig na 1/4 mili, dopiero po mecie wziął teslę. Z tego co na szybko znalazłem to tesla ma maksymalnie 250 a aventador 350 km/h ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @Djelon: no dalej niż na 1/4 nie pojedzie tak szybko ta tesla bo się przegrzeje ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @GreenFlem: Proszę.

      8:50 - https://www.youtube.com/watch?v=Dphw4km60m4

      Średnia wersja (P85, nie P100D), podstawowe opony. I to już 3 lata temu.

      @FLAC:

    •  

      pokaż komentarz

      @LooZ: Zwracam honor, nie wiedziałem że komuś, w końcu udało się nie przegrzać Tesli na Nürburgringu. W takim razie gratulacje auto za ćwierć miliona jest szybsze o 4 sekundy od Opla Zafiry, brawo!

      pokaż spoiler ( ͡º ͜ʖ͡º)

      GIF

      źródło: media1.tenor.com (989KB)

    •  

      pokaż komentarz

      @GreenFlem: bo jak wiadomo ludzie kupuja tesle zeby sie scigac na torze.

    •  

      pokaż komentarz

      @GreenFlem: które poza Teslą rodzinne auto wygrywa na 1/4 mili z Lamborghini?

    •  

      pokaż komentarz

      @LooZ: i to jest argument fanów Tesli: a) Tesla wygrywa 0-100 i 1/4 mili: yay! Widzicie wszyscy? Tesla guroooo! b) Tesla ssie na jakimkolwiek torze: buu kto w ogóle kupuje Tesle na tor? Ze względu na osiągi i cene Tesla Model S powinna być konkurentem dla nudnego sedana dla krawaciarza i rodzinnego kombi czyli BMW M5 i Audi RS4. Jest pewien segment odbiorców którzy szukają takich aut. Jednak ze względu na ograniczenia baterii Tesla może co najwyżej pomarzyć o konkurowaniu z M5.

      @kubapolice: W segmencie aut rodzinnych/SUV i pod wzgledem czasu 0-100 bardzo blisko do Tesli X (3.2s) i Lamborghini Aventador LP750-4 SV z filmiku (na marginesie kierowca tego Lambo się nie popisal bo katalogowo setkę powinien mieć w 2.8s) są Jeep Grand Cheerokee Trailhawk (3.4s), Laborghini Urus (3.6s) i trochę dalej Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (3.8s) ale każdy z tych SUVów a nawet wolniejsze od nich położą nawet Model S na jednym kółku Nürburgring lub dwóch kółkach dowolnego toru F1.

    •  

      pokaż komentarz

      @GreenFlem: nikt nie wrzuca tutaj filmów tesla vs. lamborghini na torze bo oczywiste jest, że tesla przegra. Zdecydowanie daleko mi do fanów tesli ale auto rodzinne przyspieszające w taki sposób robi wrażenie.

    •  

      pokaż komentarz

      @kubapolice: no robi ale podane przeze mnie SUVy mają bardzo zbliżone osiągi plus na torze dają popalić nie jednemu. To robi na mnie o wiele większe wrażenie.

    •  

      pokaż komentarz

      @GreenFlem: tak ale najdroższy X jest tańszy od najtańszego Urusa. Chociaż chyba wolałbym Urusa.

    •  

      pokaż komentarz

      @kubapolice: Zgadza się ale już porównując do o 0.2s wolniejszego Jeep Grand Cheerokee Trailhawk to nie wypada tak źle.

    •  

      pokaż komentarz

      @GreenFlem: oj kolego mnie nawet po zjedzeniu słoiczka papryczek jalapenio tak dupa nie piecze jak ciebie ta Tesla... Wyluzuj wiadomo przecież że to nie jest samochód sportowy tylko eko sedan dla rodziny. Obstawiam że samochód typowo sportowy od Tesli byłby jeszcze szybszy, bardziej przyklejony do nawierzchni etc. Ale to jest inny typ pojazdu a "przypadkiem" ma większe przyspieszenie niż niejeden benzynowy potwór.

    •  

      pokaż komentarz

      @GreenFlem
      A na mnie czasy na torze nie robią wrażenia, w ruchu drogowym nie ma mniejsca na wykorzystywanie pełnego potencjału auta jakie ma na torze.
      Tak więc to, że nie mogę upalac tesli przez godzinę w niczym nie przeszkadza bo liczy się to, że mogę wyprzedzić bez problemu gdy jest taka potrzeba.
      W lambo nie przewioze pralki czy to znaczy, że jest gorsze od fiata pandy? Nie, zupełnie inne założenia. A Tesla to auto rodzinne a nie przsznaczone na tor. To, że ma lepsze przyspieszenie od Lambo itd pokazuje gdzie są spalinowe auta.
      Wejdzie roadster i pozamiata wszystko co obecnie jeździ po drogach.

    •  

      pokaż komentarz

      @GreenFlem: k@@?a, ale ty zabawny jesteś. Dla ciebie świat dzieli się na fanatyków Tesli i hejterów Tesli? Bo jest drogie to musi zap$#%##%ać jak bolid F1? Chociaż powstał w zupełnie innym celu i akurat przypadkiem na starcie jest szybszy niż ścigałki? Jebnij się w pałę i wyluzuj trochę bo p@%!@!@isz że aż żal czytać.

    •  

      pokaż komentarz

      @LooZ: powiedz mi prosze w takim razie po co ludzie kupuja tesle bo zawsze chcialem to wiedziec. Jak dla mnie narazie kazda argumentacja jaka slysze jest na poziomie zlotych kabli audiofili. Moze ty masz lepsza

    •  

      pokaż komentarz

      @idiot: Szkoda strzępić ryja na jakiegoś d*****. Rodzinna fura robi huracana na 1/4, ale i tak taka ameba znajdzie 20 innych argumentów z dupy, żeby przekazać swoje racje. Nikogo nie obchodzi czas na nurburgringu, a już na pewno nie kogoś kto kupuje coś co nie wygląda na coupe do zapierdzielania.

    •  

      pokaż komentarz

      @alltan: bo mogą? Bo jest pierwszym elektrykiem, który ma spory zasięg, wygląda luksusowo i ma autopilota?

    •  

      pokaż komentarz

      @skyluker: czyli potwierdzasz ze tesla to poprostu kolejny snobistyczny gadżet bez konkretnych zalet.

    •  

      pokaż komentarz

      @GreenFlem: Fanboja Muska i tak nie przekonsz dla nich liczy się tylko 0-100 a że prz okazji masz dźwięk z głośników i realną przyjemność z jazdy podobną jak w melexie to już do nich nie dociera( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @skyluker: Wygląda luksusowo? Hyundai i30 ma lepsze spasowania elementów i jakość użytych materiałów od Tesli. Pod kątem jakości wykonania to auto jest na bardzo słabym poziomie, będąc wręcz pośmiewiskiem w swojej klasie cenowej. Mieli nawet przypadki że złamały się pedały gazu/hamulca. I "autopilota" to ona nie ma. To zwykły adaptacyjny tempomat z monitorowaniem pasa ruchu.

    •  

      pokaż komentarz

      @Rachey: choćby i30 był spasowany lepiej niż maybach nic mu to nie pomoże.
      I wg mojej wiedzy ma najbardziej zaawansowanego asystenta z obecnych samochodów, do tego najbardziej zaawansowany hardware.
      @alltan snobizm nakręca też świat, i każde zachowanie i zakup można podciągnąć pod snobizm jeśli spojrzysz z odpowiedniego poziomu. Dla bezdomnego twój laptop też jest snobistyczny.
      Nic nam do tego jak ktoś wydaje swoje pieniądze. A akurat tutaj uważam, że kupując Teslę dokłada cegiełkę do innowacyjnej firmy, która w kilku działkach jest "pierwsza", więc nie są to pieniądze wyrzucone w błoto.
      Dzięki tym snobom ty i ja będziemy mieli kiedyś lepiej bo rozwiązania wymyślone przez takie firmy trafiają w końcu pod strzechę.

    •  

      pokaż komentarz

      @skyluker: Ale w czym ma pomóc? Sprzedaży? Ergonomii? Mniejszej utracie wartości? Hyundai biję w tych aspektach Teslę całkiem solidnie.
      A co do zaawansowania asystenta- podobny jest w Nissanie Leaf. Za 1/4 ceny.
      Pomijając, że fazy badań wspomniany Nissan ma dużo bardziej zaawansowane, tak samo Google, GM, Delphi- nie wspominając już, że są to systemy autonomicznej jazdy kategorii wyżej.
      Autopilot Tesli, niemałą już, liczbą stłuczek, wypadków, nawet śmiertelnych, udowadnia na razie tyle, że testy przerzucili sobie na żywych klientów i mają gdzieś ich bezpieczeństwo.
      Nie mówię, że rozwój takich systemów jest zły, że elektryki są złe itp.
      Po prostu jest za wcześnie na tak intensywne promowanie ich- zbyt mało dopracowany system "autonomicznej" jazdy, zbyt ciężkie i małej pojemności baterie, ładowarki, sieć ładowania itp.
      ZNACZNIE logiczniejsze jest podejście Toyoty- intensywny rozwój hybryd, szczególnie w wersjach plug-in (nieduża bateria na typowe miejskie zasięgi + zwykła hybryda na dłuższe), rozwój autonomicznej jazdy tak jak Google- małe samochodziki nabijające sobie po cichu miliony kilometrów i ulepszane bez medialnego echo- mają nimi nabite około 10 mln kilometrów.
      Rozwój jest fajny, ale nie może być prowadzony kosztem bezpieczeństwa przeciętnych osób.

    •  

      pokaż komentarz

      @Rachey: Auta Google nie narażają bezpieczeństwa ludzi a Tesli już tak?
      Co do pojemności baterii. Bardzo sporadycznie zdarza się, że mam do pokonania ponad 300km, 95% to jazda po mieście, 4% do województwo, raz na miesiąc-dwa jadę gdzieś dalej. Wakacje - samolot.
      Nie widzę tego ograniczenia bateriami. Ok 100km może być mało, ale 300-400km? Wiadomo, że to nie jest samochód przestawiciela handlowego na północą Polskę ale dla przeciętnego obywatela baterie są już ponad konieczność.

    •  

      pokaż komentarz

      @skyluker: Auta Google po 10 milionach kilometrów spowodowały dwa wypadki z winy systemu sterującego. Tesla zdążyła już wyrobić więcej wypadków śmiertelnych. Co do pojemności baterii- Tesla to nie półka samochodzików miejskich, dlatego nie ma co rozważać jej jako samochodu na kilka kilometrów- reklamowana jest jako konkurencja BMW 5, Audi A6 itp- typowych trzaskaczy kilometrów dla wspomnianych przedstawicieli handlowych. Jak ktoś chce miejskie autko to bierze raczej coś pokroju e-UP, i3, ZOE - byłem ostatnio w Budapeszcie i jest ich tam pełno, Tesle widziałem dwie- niskie OC + możliwość jazdy buspasem + sporo miejsc parkingowych tylko dla elektrycznych przyciąga klientów.
      Problem z nimi, jako samochodami miejskimi, jest taki że musisz je gdzieś ładować - ładowarki z kamienicy, bloku itp. nie pociągniesz, a to główny rodzaj zabudowań w miastach. Musisz więc rozważyć że np. raz na kilka dni zostawiasz go na stacji ładowania i tutaj stosunek zasięgu do czasu ładowania już tak fajny nie jest.
      Samochody elektryczne są dobrą koncepcją, ale na tak szerokie ich promowanie i wdrażanie zwyczajnie nie mamy jeszcze infrastruktury i technologii- idzie w dobrym kierunku, ale IMO jeszcze ze 3-4 lata są potrzebne.

    •  

      pokaż komentarz

      @Rachey: ale to musi iść razem, nie rozwinie się infrastruktura jeśli przez najbliższe 4 lata nikt nie będzie ładował tak samochodów.
      I to nie jest tak, że do miasta ludzie kupują smarta, ja mam duże kombi a jeżdżę głównie po mieście. Podobnie wygląd to w USA, ludzie z przedmieści jadą do szkoły, potem pracy i mają wielki samochód. A dziennie robią do 100km. Nikt tam się nie bawi w jakieś popierdółki. Hasło "miejski samochód" może jest aktualne w starych małych wioskach we Włoszech, gdzie duże auto się nie przepchnie między wąskimi uliczkami. Ale nie w miastach w USA czy nawet naszych.

      https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0191261516309067

      75% ludzi robi do 75km dziennie.

1 2 3 4 5 6 7 ... 12 13 następna