Cześć,
Chciałem tylko ostrzec Was przed sklepem StrefaKierowcy (www.strefakierowcy.pl) Może ktoś uniknie problemów i straconych pieniędzy tak jak stało się w moim przypadku. Sklep ma wiele pozytywnych opinii na ceneo i I miejsce w kategorii e-sklep roku 2017. To skłoniło mnie do zamówienia tam opon. Błąd.
Przejdę do konkretów:
Zakupiłem u nich opony o wartości ponad 1700 zł (Hankook Ventus S1 Evo2 215/45/18). Opony miały być wysłane za pobraniem, firma wysłała bez pobrania, kurier wrzucił je na posesję i odjechał. Musiałem później wykonywać przelew, a nie po to wybierałem opcję za pobraniem. Po założeniu opon okazało się, że mają bicie od 110 do 130 km/h. Pojechałem więc na ponowne wyważenie i sprawdzenie felg i opon. Wykonałem badanie na maszynie "Hunter", które wykazało że opony mają 8, 10, 11 i 11 kg bicia, gdzie górna granica tolerancji to 9kg. Bicie felg maksymalnie 0,08mm - czyli proste. Złożyłem więc reklamację na wszystkie 4 opony, do której dorzuciłem wydruki z pomiarów (reklamację złożyłem z wypełnionym drukiem 1 maja, 4 maja odpowiedź sklepu ze względu na święto). Poinformowali mnie, że niedługo zjawi się kurier po opony i pojadą do dystrybutora. I tak byłem zwodzony, aż w końcu 9 maja podali termin - 10 maja będzie kurier. Oczywiście kurier się nie zjawił. I tak przez kilka dni ani mailowo, ani telefonicznie nie byli w stanie mi odpowiedzieć na pytanie kiedy odbiorą opony. 16 maja dzwoniąc rano dowiedziałem się, że kurier będzie dzisiaj około godziny 11 ! Wyciągnąłem od nich numer listu przewozowego, zadzwoniłem na infolinię firmy kurierskiej i poprosiłem również o numer do kuriera w razie "W". Około godziny 15 zdenerwowany zadzwoniłem na numer telefonu kuriera. I tutaj ciekawostka. Podaję adres i pytam się o której będzie, pan odpowiada mi, że z tego adresu nie miał do odebrania dzisiaj żadnej przesyłki. Dzwonię do firmy, podaję numer przesyłki i co ? Informują mnie, że kurier był pod adresem z przesyłki, nikogo nie było, chciał zadzwonić ale na przesyłce nie podali numeru telefonu (jak można nie podać numeru kontaktowego ?). Odpowiadam, że byłem cały czas pod tym adresem (nazwijmy go adres A) i podałem go. Odpowiedź - ale na przesyłce jest inny adres (adres mojego zamieszkania, natomiast informacja mailowa jak i telefoniczna od sklepu - kurier odbierze opony spod adresu firmy, więc tam byłem i tam były opony). Skontaktowałem się z kurierem i umówiłem się, że wracając weźmie te opony. Kolejna ciekawostka jest taka, że kurier miał zlecenie na 3 a nie 4 opony, zlecenie na 4tą miał na dzień kolejny ! Zadzwoniłem do sklepu i umówiliśmy się, że kurier weźmie 4 opony, wypisał mi dokumenty na 4. Sklep oczywiście zrzuca wszystko na dystrybutora opon, że to oni dali ciała z kurierem etc. Tylko, czy po kilkunastu moich telefonach nie mogli interweniować ?
Reklamację oczywiście odrzucono, przesłano mi pomiary od dystrybutora, na których widnieją wyniki: 2,5; 6; 7,5 oraz 8 kg ! Dodatkowo otrzymałem informację, że obciążą mnie kosztami w wysokości 460 zł NETTO ! Za kuriera w 2 strony i koszty logistyczne. To jest jakiś żart ! Nie dość, że sprzedali mi wadliwe opony, to jeszcze teraz mam zapłacić 460 zł dodatkowo za te bezużyteczne i zagrażające użytkownikowi kawałki gumy. Aha, 4 czerwca otrzymałem informację, że opony mają do mnie wrócic. Mamy 12 czerwiec - opon dalej nie ma.
Nie polecam i nie polecę tego sklepu nikomu ! Omijać go szerokim łukiem ! Obsługa koszmarna, brak kontaktu, problemy z wysyłką już na etapie zamówienia, nie wspominając co działo się podczas reklamacji. Zero pomocy. Pluję sobie w brodę, że kierowałem się opiniami z ceneo, bo mają je tam bardzo dobre... Oczywiście zablokowana możliwość dodawania opinii.
Wrzucam moje pomiary z Huntera. Jak ktoś chce to mogę wrzucić pomiary dystrybutora.
Komentarze (27)
najlepsze
Na to co zobaczyłeś od razu - skórę powinieneś zgłosić od razu przy odbiorze i mieć na to jakiś papier - potem pismo do nich i naprawa/usunięcie szkody itd. To co zobaczyłeś później to raczej im nie udowodnisz że to oni zrobili przy naprawie innej rzeczy. Ciężko też będzie aby to było rozpatrywane w firmie reklamacji skoro nie tego dotyczyła sama pierwsza naprawa.
Tak w ogóle co ma model opony do tego że nie spełniają wymogów ? Zakres bicia dotyczy wszystkich opon a nie tylko marek i modeli premium. Nawet opona za 200 zł ma się miescic w tolerancji. Druga sprawa specjalisto - poczytaj sobie że ludzie mają nawet problemy z biciem pirelli pzero ;) jak zle trafisz to nie ma znaczenia czy
Tak, opony które montowane są w audi są wynalazkiem. W takim razie