W Niemczech jak doskonale wiadomo, mandaty, kary i wszystko związane z przepisami wobec transportu to kura znosząca złote jaja. Idiotyzmem byłoby, gdyby szwabki miały dużą ilość parkingów, bo jak wtedy karać niepiśmiennych kierowców ze wschodu? A tak dzisiaj sobie karają, hajs leci z potężnych, często nielegalnych i niesprawiedliwych kar jak wodospad, a to, że jakiś tam bezzębny rumun czy inny brudas jeżdżący po kilka miesięcy w budzie sobie popłacze, to nikogo nie
@kupkesobieciagne: #!$%@? prawda. Akurat w Niemczech tak bardzo się nie czepiają przekroczeń czasu jazdy czy pracy jak masz zrobiony opis. Policja doskonale wie jaka jest sytuacja z parkingami. Bardziej patrzą na prędkość i odległość bo jest dużo najechań na tył. Co do parkingów to też nie masz racji bo bardzo dużo robią w tym kierunku i masa parkingów jest rozbudowywanych.
U niemaszkow stanac po 18 to spore wyzwanie.... Ale to i tak pikuś do przejazdu duzym zestawem przez parking o 2-4w nocy np na autostradzie a2 pod magdeburgiem. Uhry esehof i kazdy nastepny s@ tak zadupione że zapomnij o sikaniu czy lamaniu się jak cie przycisnie
Dodane na kanale który sugeruje głupotę na autostradach a tam nie ma głupoty tylko problem niewydolności autostrad. A tak realnie patrząc gdyby taka A4 na odcinku w Polsce miała taki ruch jak zachodnie to by była jednym korkiem. Tiry na tory xDDDD
@secretservice666: Tym bardziej utwierdziłem się w przekonaniu, że nie bywasz na autohofach. Piszesz to tak jak gdyby każdy autohof miał nieograniczoną liczbę miejsc parkingowych i tylko ja jeden chciałem zaparkować. W nocy nie jeżdżą auta na niemieckich blachach? Patelnie, silosy i betoniarki może i parkują o tej 16:00 ale gros pozostałych zasuwa jak reszta.
@Cryptonerd_io: Przecież osobówką możesz stanąć gdziekolwiek. Jak tir stoi na pauzie do rana, to możesz go osobówką zastawić na godzinną drzemkę, a jakby nagle chciał jednak ruszać w środku nocy, to Cię obudzi. Ja jeżdżę osobówką dużo Polska-Niemcy i zawsze jakieś miejsce sobie znajdę.
@mikelo303 szczerze? Poruszyłeś dość burzliwy temat, ale skoro nawet samoloty, które potrafią dziś zrobić praktycznie wszystko samemu wymagają co najmniej 2 osobowej obsady, to nie sądzę aby ktoś dopuścił do ruchu ciężarówki bez kierowców, zwłaszcza przy natężeniu ruchu takim jak w np Niemczech, gdzie ciężarówek jeździ chyba najwięcej. Ale czas pokaże.
@mikelo303: Stary autonomiczne ciezarowki nie powstana przez przynajmniej 50 lat. Jest tyle tematow do ogarniecia ze glowa mala. Droga to nie czyste niebo po drugie taka ciezarowka potrzebowala by mase czujnikow ktore troche sie zabrudza i czujniki glupieja. Pelna automatyzacja tego sektora poki co jest jeszcze nie mozliwa. I wydaje mi sie ze nie dojdzie do tego do poki samochody nie przeniosa sie na niebo
Komentarze (146)
najlepsze
#!$%@? prawda. Akurat w Niemczech tak bardzo się nie czepiają przekroczeń czasu jazdy czy pracy jak masz zrobiony opis. Policja doskonale wie jaka jest sytuacja z parkingami. Bardziej patrzą na prędkość i odległość bo jest dużo najechań na tył. Co do parkingów to też nie masz racji bo bardzo dużo robią w tym kierunku i masa parkingów jest rozbudowywanych.
;>
Komentarz usunięty przez moderatora
Pełno miejsca..
Chyba nigdy na autohofie nie byłeś..
Ja jeżdżę osobówką dużo Polska-Niemcy i zawsze jakieś miejsce sobie znajdę.