0:40 Nagrywający to dzban jakich mało, sam włączył się do ruchu ale innym nie pozwoli, co by mu szkodziło zdjąć nogę z gazu i wykazać się kulturą na drodze. Nie on nie może, żyłka w dupie by mu pękła gdyby mając kamerkę nie wytrąbił innego kierowcy. Jak mnie irytują takie dzbany z kamerkami... Co się dzieje z ludźmi, że po wyjechaniu na drogę stają się wrogami innych kierowców, zamiast sobie pomagać to
@PanAlbert: Klakson zbędny, ale bus po prostu wymusił pierwszeństwo - włączając się do ruchu, miał obowiązek to zrobić ustępując pierwszeństwa wszystkim znajdującym się w ruchu. Co do bycia wrogami - jak jeżdżę, robię to tak, aby nikt nie musiał przeze mnie hamować, i aby nikomu nie utrudniać życia. To właśnie busiarz zachował się wrogo, po pierwsze wymuszając, po drugie zatrzymując się i odstawiając jakieś cyrki.
@ConanLibrarian: Nie wiem dlaczego, ale jak TdP jest to widzę zwiększoną ilość "kolarzy" na wszystkich drogach - zawsze w obcisłych spodenkach, kaskach i ignorujących czerwone światło.
Ja mam zielony i raz wyszedłem :). Jak zostałem otrąbiony. Miasto, ograniczenie do 40, zakręt. Musiałem wyjechać tyłem na ulicę żeby się dołączyć do ruchu. Grzecznie czekam aż będzie pusto, bo ruch spory, wyjeżdżam i pojawia się zawodnik, który widząc mnie zamiast zdjęć nogę z gazu to dodał, podjechał mi do tyłka, ostro zahamował zaczął trąbić. Hamulec, wyszedłem, podszedłem
4:30 kiedy wezmą się w końcu za tych dawców organów i ich manewry takie jak na tym filmie. Ok, okazało się, że karetka jedzie z innej strony, ale jednak jeśli jechałaby zza pleców? Albo ludzie zorientowaliby się, że to nie na ich pasie i zaczęliby wracać na swój pas? Czy posiadanie kasku na łbie wyłącza jakiekolwiek myślenie?
Ogólnie rzecz biorąc to naszło mnie jakiś czas temu pewne przemyślenie, ponieważ kierowcy tzw chooperów
@sexlord: 1. Przekroczenie linii ciągłej. 2. Jazda na wprost z pasa do skrętu w prawo. 3. Poruszanie się po części jezdni wyłączonej z ruchu. 4. Niedostosowanie prędkości do warunków.
@Cynikt: miałem prawie taką samą stłuczkę, tyle że kierowca skręcający w lewo zatrzymał się całkowicie, po czym ni z tego, ni z owego ruszył skręcając w lewo prosto pod moje koła. Nie miałem czasu na pełne hamowanie (jechałem niecałe licznikowe 60 km/h w terenie zabudowanym), zdążyłem wcisnąć hamulec i lekko odbić w lewo, gdzie otarłem się o auto stojące na pasie i uderzyłem prawym kantem maski w zderzak i tylne koło
@Mikemed: Taki co myśli, że chcesz go wpuścić i jedzie - to w sumie właśnie dokładnie typ typa przez którego zwalniasz, więc IMHO dobrze robisz. Ja często zwalniam na pierwszeństwie, szczególnie jak mam przeczucie, że jakiś "niepełnosprawny" kierowca może chcieć wymusić. Ale pewnie i to nie pomoże w takiej sytuacji. Jak nagle zajedzie drogę to po prostu lżejszy dzwon będzie, ale uniknąć i tak nie da rady.
@puertorico: Lubię muzykę klasyczną ale w tym wypadku teściowa dzwoniła a nie miałem programu na kompie aby wyczyścić audio więc wybrałem to co mieli na YT.
4:38 i ładny demontaż sieci trakcyjnej. Co się dzieje z przewodem po zerwaniu? Czy jest jakiś system, który to wykrywa, czy też dopiero zwarcie z szynami spowoduje załączenie zabezpieczenia nadprądowego? Kiepsko by była, gdyby taki drut spadł na jakiego pieszego (ciężarówka raczej nie uziemi, bo ma gumowe opony). #kolej
2:35 - jaki ćwok, sam się wpieprzył a innych, których nie wpuścił wyzywa od cwaniaków.
@Bartholomew: jedno jest fajne po obejrzeniu PolskichDróg, PolkichKierowców i StopCham - po festiwalu filmików o #!$%@? zawsze można liczyć na bis w komentarzach.
Komentarze (95)
najlepsze
Swoją drogą, zastanawia mnie, czy minusujący
;-)
@Fastboot: o co idiocie w ogole chodzilo?
Aż muszą wysiąść.
@juzwos:
Ja mam zielony i raz wyszedłem :). Jak zostałem otrąbiony. Miasto, ograniczenie do 40, zakręt. Musiałem wyjechać tyłem na ulicę żeby się dołączyć do ruchu. Grzecznie czekam aż będzie pusto, bo ruch spory, wyjeżdżam i pojawia się zawodnik, który widząc mnie zamiast zdjęć nogę z gazu to dodał, podjechał mi do tyłka, ostro zahamował zaczął trąbić. Hamulec, wyszedłem, podszedłem
Komentarz usunięty przez moderatora
Ogólnie rzecz biorąc to naszło mnie jakiś czas temu pewne przemyślenie, ponieważ kierowcy tzw chooperów
@sexlord:
1. Przekroczenie linii ciągłej.
2. Jazda na wprost z pasa do skrętu w prawo.
3. Poruszanie się po części jezdni wyłączonej z ruchu.
4. Niedostosowanie prędkości do warunków.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
2:22 WTF!? Zero mu wyparowało z prędkościomierza, czy zasnął...
Taki co myśli, że chcesz go wpuścić i jedzie - to w sumie właśnie dokładnie typ typa przez którego zwalniasz, więc IMHO dobrze robisz. Ja często zwalniam na pierwszeństwie, szczególnie jak mam przeczucie, że jakiś "niepełnosprawny" kierowca może chcieć wymusić. Ale pewnie i to nie pomoże w takiej sytuacji. Jak nagle zajedzie drogę to po prostu lżejszy dzwon będzie, ale uniknąć i tak nie da rady.
4:36 - Esencja debili na motorkach.
Komentarz usunięty przez moderatora
@Bartholomew: jedno jest fajne po obejrzeniu PolskichDróg, PolkichKierowców i StopCham - po festiwalu filmików o #!$%@? zawsze można liczyć na bis w komentarzach.