Jak Serwis Lark i dystrybutor Komsa odbijają piłeczkę a ja zostałem bez telefonu
Zostałem bez telefonu i pieniędzy mimo wystawionego przez serwis dokumentu uprawniającego do wymiany na nowy lub zwrotu kasy.
WstretnyOwsik z- #
- #
- #
- #
- #
- 5
Zostałem bez telefonu i pieniędzy mimo wystawionego przez serwis dokumentu uprawniającego do wymiany na nowy lub zwrotu kasy.
WstretnyOwsik zSprawa wygląda następująco: rok temu kupiłem na Allegro telefon Lark Cirrus 5S, nowy z gwarancją ze sklepu Robert Barszczyński - Sklep "Foshion"
1. Po roku użytkowania przez mojego ojca telefonu Lark Cirrus 5S źle zaczyna działać dotyk
2. Przesyłam do serwisu Larka RMA korzystając z gwarancji door to door
3. Otrzymuję meila z serwisu z dokumentem uprawniającym sprzedawcę do zwrotu pieniędzy/wymiany na nowy, bo serwis stwierdził brak możliwości naprawy
4. Wysyłam pocztą ten dokument i potwierdzenie zakupu do sklepu Foshion
5. Sklep przesyła dokumenty do dystrybutora Komsa
6. I tutaj zaczynają się schody bo dystrybutor Komsa wymaga numeru IMEI żeby sprawdzić czy to z ich dystrybucji jest telefon
7. Jako że serwis nie przysłał z powrotem telefonu piszę do nich meila czy mogą podać numer imei
8. Odpisują że telefon został zutylizowany i że ten dokument serwisowy który mi przysłali ma wystarczyć (na nim nie ma IMEI) i że mam iść do Rzecznika Praw Konsumenta
Szanowny Panie sprzedawcy tak robią, żeby nie ponosić kosztów, proszę poinformować sprzedawcę że jeżeli na tej podstawie nie zwróci panu gotówki lub nie wymieni sprzętu na nowy, to Pan skieruje sprawę do Rzecznika Praw Konsumentów. zdarzały się już takie przypadki po interwencji rzecznika , klienci odzyskiwali swoje pieniążki lub nowe sprzęty .
9. Proszę sklep o pełną korespondencję z dystrybutorem Komsa i sam piszę do nich meila żeby wyjaśnili sprawę z serwisem
10. Brak odpowiedzi ze strony Komsa
11. Dzwonię bezpośrednio do Komsa, pani na infolini nie jest w stanie nic pomóc, mam sobie załatwić IMEI od serwisu
12. Dostaję też maila od Komsa, od pani która zajmuje się sprawą
Dzień dobry,
dziękuję za kontakt z Działem Obsługi Klienta firmy KOMSA.
Sklep FOSHION przesłał nam oświadczenie o nienaprawialności, gdzie autoryzowany serwis nie podał numeru IMEI telefonu, po którym możemy dokonać weryfikacji, czy urządzenie pochodzi z naszych magazynów.
Sprzedawca ma obowiązek przedstawić dystrybutorowi niezdędnej do rozliczenia informacji / dokumentacji. Sklep FOSHION został poinformowany o tym fakcie – szczegóły w załączniku.
W momencie, kiedy zostanie uzupełniony IMEI telefonu z naszej strony nastąpi ponowna weryfikacja.
Jestem w kropce bo przez kilkanaście cyfr numeru IMEI nie mam telefonu, ani pieniędzy. Na pewno sprawę zgłoszę do Rzecznika Praw Konsumenta tylko pytanie czy jeszcze mogę od kogoś ten numer wyciągnąć bo nie wierzę że ani sklep ani serwis ani dystrybutor tego numeru nie mają.
Komentarze (5)
najlepsze