Badacze zhakowali Teslę - klonowanie kluczyka w dwie sekundy
Tesla jest jednym z najbardziej skomputeryzowanych pojazdów znajdujących się w masowej sprzedaży. Choć producent zatrudnia świetnych ekspertów w obszarze bezpieczeństwa, to jednak nie ustrzegł się problemu z systemem dostępu. ....
a.....a z- #
- #
- #
- 83
- Odpowiedz
Komentarze (83)
najlepsze
No i badaczom zajęło to 6 miesięcy. Jakim złodziejom będzie się chciało tak bawić?
Extender sygnału działa z dziesiątkami modeli, kosztuje grosze, auto na lawetę i na części.
Dy dała firma trzecia a nie Tesla:
Nie dziwię się, że Tesla próbuje
@anon-anon: XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD, takim którzy skorzystają z gotowego rozwiązania i zrobią to w 2 sekundy.
1. Cały czas połączona z internetem, wysyła informacje o tym gdzie jest.
2. Części wiedzą czy są od tego samochodu (tyle tam elektroniki, serio xD)
3. Tesla może nawet odciąć możliwość ładowania ich stacjami zdalnie.
Poza tym np. w Norwegii mało kto zamyka samochody, ludzie nie ogradzają się i nie zamykają domów... Totalnym zdziwieniem było to że dobre i drogie rowery stoją sobie
@Norwag93: jest gdzieś na yt jakiś Janusz który zrobił z dwóch tesli jedną i zajmuje się naprawą Tesli
https://insideevs.com/man-rebuilds-flooded-tesla-model-s-6500-video/
@ziemniakwamoku and well fuck you up
Ale tania sensacja lepiej się sprzedaje, co widać na ostatnim przykładzie Pana Muska palącego skręta...
@Tribolonutus: Nie, jako producent odpowiadasz za kontrolę swoich dostawców (3rd party tak zwane).
Komentarz usunięty przez moderatora
No chyba właśnie #!$%@?
Czyli 23 652 002 sekundy.
;-)
Najpierw się męczą żeby coś rozpracować, a dla ciebie, potencjalnego klienta Tesli, ważne jest jak dużo czasu złodziej potrzebuje żeby odjechać nim jak swoim.