Niezadowolony klient ostro dał popalić firmie kurierskiej
Każdemu kto zamawia przesyłki kurierem czy pocztą kiedyś zdarzył się problem. A to zaginęła paczka, a to kurierowi się nie chciało jej zostawić i zostawiał tylko awizo, albo trzeba jej było szukać po placówkach w promieniu kilku kilometrów od domu. Pewien warszawiak miał już dość nieporadności...
w.....z z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 190
Komentarze (190)
najlepsze
@barten90: fabryka snów ;)
@mewashoo: mnie natomiast irytuje czytanie skarg, typu "przecież cały dzień bylem w domu, podważam awizo, kurier nie zajechał nawet", po czym szybka rozmowa z kurierem, weryfikacja, przedstawienie klientowi wersji kuriera i usłyszenie w słuchawce... "no tak jednak byłem/am na zakupach"
Już zaczynam powtarzać cyrylicę.
Gdyby podnieść pensje to można by przebierać w kompetentnych pracownikach.
Ale janusze biznesu prędzej wydadzą wielokrotność pensji na system monitoringu niż dadzą komuś uczciwie zarobić.
Na razie konkurencja utrzymuje stan rynku, bo trudno podnieść komuś pensje gdy konkurencja zatrudnia debili za orzeszki i zgarnia wszystkiego zlecenia.
Ale to jebnie prędzej czy później.
@Przemysluaw: już dawno zatrudniają, u mnie pierwsi pojawili się ponad rok temu.
Pierwszy pojawił się w InPost. Drugi zaraz po nim, tez z rok temu ale nie pamiętam w jakiej firmie, w każdym razie ani słowa po naszemu. Ostatniego widziałem w DPD, chyba na przyuczeniu, bo jeździł z drugim kurierem.
Jak jest w GLS i DHL nie wiem, odbieram w punktach.
(ಠ‸ಠ) zakop za spam
W Niemczech w niektórych przypadkach paczki dostarczają osoby o śniadej karnacji które jedyne co potrafią to machać rękoma