LOT już nie zaprzecza. Tym razem ściepa na części to błąd pracownika
Pasażerowie samolotu LOT relacji Pekin-Warszawa zostali poproszeni o 'zrzutkę' na zapłatę za część potrzebną do naprawy Dreamlinera. LOT wyjaśnia: 'z punktu widzenia firmy decyzja pracownika była błędna'.
wbielak z- #
- #
- #
- 5
Komentarze (5)
najlepsze
https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Awaria-Dreamlinera-LOT-u.-Pracownik-LOT-pozyczal-od-pasazerow-pieniadze.-Nagranie
3 mozliwe komentaze do tego zdania (zakladam ze wiedza ile koles zarabia):
1-pompa jest tania jak barszcz i beda wyjasniac czemu pracownik nie mial tyle kasy przy sobie
2-pompa jest droga w #!$%@? i beda wyjasniac dlaczego ich pracownik nie mial tyle kasy przy sobie
3-mial karte firmowa i beda wyjasniac dlaczego tam nie bylo odpowiedniej
i a'propos nie komentuje calego znaleziska tylko zdanie ze "pracownik nie dysponowal odpowiednia kwota w gotowce..." serio tylko ja sie czepiam tego zdania??
pracownik ma placic za naprawy?
juz predzej "pracownik mial karte firmowa ale jej nie uzyl i bedziemy towyjasniac" brzmi przekonywujaco ale tutaj mial miec gotowke -