Czarny piątek i satysfakcja klienta - jak robić to dobrze.
Polska firma Cumulus zamiast kręcić januszową promocję na czarny piątek robi coś naprawdę fajnego - warto decenić takie działania u rodzimych producentów!
etherel z- #
- #
- #
- #
- #
- 2
- Odpowiedz
Polska firma Cumulus zamiast kręcić januszową promocję na czarny piątek robi coś naprawdę fajnego - warto decenić takie działania u rodzimych producentów!
etherel zPolska firma Cumulus produkująca high-endową odzież i śpiwory z puchu zamiast robić januszową czarnopiątkową promocję z podnoszeniem cen tydzień przed ( i łaskawym obniżeniem w piątek) robi coś naprawdę fajnego! Zamiast namawiać do zakupu i nabijać sobie kieszeń postanowili zwiększyć satysfakcję klientów i naprawić ich produkty za darmo. Warto wykopać taką inicjatywę, zwłaszcza że rodzimy producent, świadom troski o środowisko i tego jak robi się dobry marketing!
Komentarze (2)
najlepsze
byle tylko inne januszowe firmy tego nie podłapały bo mogą kombinować przy kosztach wysyłki i próbować zarobić