Kolejna kompromitacja państwa PiS: Koszty utrzymania viaTOLL wzrosły 3-krotnie!
„Kiedy Kapsch był operatorem, roczne utrzymanie wymagało 250-280 milionów złotych. Obecnie, kiedy państwo zajęło się tym systemem – to już 800 milionów złotych.”
Kismeth z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 96
Komentarze (96)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Ale nie, prywatyzacja to zło, obcy kapitał zły.... nawet dzisiaj lament w komentarzach, bo Tusk sprzedał PKP Energetykę. Mentalności homo sovieticus.
Komentarz usunięty przez moderatora
https://www.wprost.pl/firmy-i-rynki/392257/Polacy-chca-by-rzad-zapewnil-im-prace.html
[...]Polskiemu Funduszowi Rozwoju przyjrzeć się należy z wielu powodów, ale ja wymienię tylko dwa. Są to: skład osobowy władz i zarządu oraz prowadzona polityka wydatkowania pieniędzy. A oto transakcje, jakie Polski Fundusz Rozwoju przeprowadził w ostatnim czasie.
Za około 500 milionów złotych odkupił Polskie Koleje Linowe, podczas gdy kilka lat temu zostały one sprzedane za około 200 milionów złotych, a ich zyskowność nie przekracza 10 milionów
@RobbieG: Co? Przecież Ursus zajmuje się produkcją jedynie pudła. Komponenty idą od firm zewnętrznych. Skąd te peany na temat tego truchła? Przecież ta firma ora się sama swoimi błędnymi decyzjami, które może nie są tak okropne jak w przypadku Autosana, ale jednak.
Solaris w rękach CAF to sprawa znacznie lepsza niż
Via toll "dostał" GITD
GITD wybrał jako operatora ministerialny Instytut Transportu.
A Instytut Transportu jako podwykonawcę (po różnych kombinacjach i błędach)
wybrał Kapscha :D :D