@dutloo: Gra jest w Unity3D. Właściwie tutaj głównie doszła optymalizacja aby gra chodziła na słabszych sprzętach (sporo cząsteczek było użyte do tej chmury kurzu na krawędziach) + sprawdzenie różnych ekranów.
Poza tym główna zmiana to dodanie cloud save i achievementów za pomocą wtyczki Easy Mobile Pro.
Generalnie już w trakcie prac na iOS gra chodziła na Androdzie więc nie było z tym dużego problemu.
@jasiek13: Nie mogę zapytać wprost jak zyski ale może polecicie jakieś stosunkowo aktualne źródło informacji odnośnie tego jak zarabiają gry premium na appstorze? Czy bezpiecznie jest założyć że bez ficzera (którego Wy mieliście afair) gra dobije do 5 000 kupionych egzemplarzy?
Był mały problem z kuponami Androida. Już działają, ale aby to wynagrodzić wrzucam kolejne ;) N940A6FSAM47JZ8CREB6R1N 7809NPPNFHPE8G3Y0LV1FCV AW9TVRRYQ3EBNW2XTGN8EYS GT3AQLLXTZ160LKV9R6J8RZ R4U1SDUVPUAHZEB46SK1A26 U7BGQAAFH4U664YVJKEH7EG CTJNMEQ2XQZ27RR85PJTJWH CVQBZH0K7BMT6533H2TWLX1 1GF695MSH73EKDDTCH9FC87 CV1C3J989VU2K2CG26FWZ25
@rubesom: 1. Na przełomie stycznia i lutego powstał pierwszy prototyp, premiera na iOS była w sierpniu, potem jeszcze miesiąc / dwa prac nad dużą aktualizacją, a później nad wersją na android i kolejnymi poprawkami. Przez pierwsze parę miesięcy siedzieliśmy po godzinach, później bardziej intensywnie. 2. 4 osoby
@jasiek13 muszę przyznać, że jest fajnie i przyjemnie, jestem pozytywnie zaskoczony (ʘ‿ʘ), długo wczoraj nie pograłem co prawda, ale pewnie to już kilka % gry więc nie ma co szaleć. Powodzenia z następnym projektem ( ͡°͜ʖ͡° )つ──☆*:・゚
Mam kilka pytań. 1. Jak wygląda proces developmentu? Na początku robicie logikę później oprawę graficzną czy razem? 2. Jakie są najlepsze metody monetyzacji gry mobilnej? 3. Co myślisz o projektach gdzie użytkownicy mogą rywalizować w rankingu o realne nagrody? 4. Co poleciłbyś osobie która ma podstawowe pojęcie o programowaniu ale nie o gamedevie? Znasz jakieś ciekawe strony z poradami na temat marketingu/grafice/udźwiękowieniu generalnie gamedev?
@WebDevIsMyPassion: 1. Zawsze zaczynamy o jakiegoś początkowego konceptu na grę. Powstaje do tego grafika, programujemy prototyp i testujemy. Ogrywamy, zastanawiamy się nad problemami gry i potencjalnymi rozwiązaniami, powstaje kolejna iteracja designu i grafiki pod to i tak w kółko aż uznamy, że gra jest wystarczająco dobra. Także grafika ewoluuje równolegle do logiki. Czasem bywa, że skupiamy się na samej grafice przez długi czas. W tym projekcie na przykład spędziliśmy kilka miesięcy
Komentarze (79)
najlepsze
Poza tym główna zmiana to dodanie cloud save i achievementów za pomocą wtyczki Easy Mobile Pro.
Generalnie już w trakcie prac na iOS gra chodziła na Androdzie więc nie było z tym dużego problemu.
Jeśli uda się osiągnąć cel i wrzucę kolejne kody to zawołam osoby plusujące ten wpis.
N940A6FSAM47JZ8CREB6R1N
7809NPPNFHPE8G3Y0LV1FCV
AW9TVRRYQ3EBNW2XTGN8EYS
GT3AQLLXTZ160LKV9R6J8RZ
R4U1SDUVPUAHZEB46SK1A26
U7BGQAAFH4U664YVJKEH7EG
CTJNMEQ2XQZ27RR85PJTJWH
CVQBZH0K7BMT6533H2TWLX1
1GF695MSH73EKDDTCH9FC87
CV1C3J989VU2K2CG26FWZ25
2. Ile osób liczy projekt?
2. 4 osoby
1. Jak wygląda proces developmentu? Na początku robicie logikę później oprawę graficzną czy razem?
2. Jakie są najlepsze metody monetyzacji gry mobilnej?
3. Co myślisz o projektach gdzie użytkownicy mogą rywalizować w rankingu o realne nagrody?
4. Co poleciłbyś osobie która ma podstawowe pojęcie o programowaniu ale nie o gamedevie? Znasz jakieś ciekawe strony z poradami na temat marketingu/grafice/udźwiękowieniu generalnie gamedev?
Pozdrawiam cieplutko.
1. Zawsze zaczynamy o jakiegoś początkowego konceptu na grę. Powstaje do tego grafika, programujemy prototyp i testujemy. Ogrywamy, zastanawiamy się nad problemami gry i potencjalnymi rozwiązaniami, powstaje kolejna iteracja designu i grafiki pod to i tak w kółko aż uznamy, że gra jest wystarczająco dobra. Także grafika ewoluuje równolegle do logiki. Czasem bywa, że skupiamy się na samej grafice przez długi czas. W tym projekcie na przykład spędziliśmy kilka miesięcy
Komentarz usunięty przez moderatora