Spotify w Polsce: 2 mln z reklam, 25 mln zł z subskrypcji. Konkurencja YouTube?
W ub.r. muzyczna platforma streamingowa Spotify zanotowała w Polsce 2,1 mln zł wpływów reklamowych, natomiast w 2016 roku ze sprzedaży reklam i subskrypcji miała 27,09 mln zł przychodów. Zysk netto spółki w ub.r. wyniósł 93,1 tys. zł, wobec 48,4 tys. zł rok wcześniej.
PanChomik z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 218
- Odpowiedz
Komentarze (218)
najlepsze
@Docker: Przecież na youtube jest masę muzyki na dodatek często trafić na perełki których na spotify nie spotkasz.
Spotify nie zarabia pieniędzy w ogóle, nie tylko w Polsce. To nie jest księgowość, tylko wysokie koszty działalności...
Tak, a czemu pytasz?
Na godzinie ubywa mi może z 30-40mb
Może jeszcze każą mi znajomych zameldować u siebie?