YouTube manipuluje ocenami reklamy Gillette, ewidentnie kasując łapki w dół.
Zobaczcie jak obecnie wygląda stosunek like/dislike, wiele osób zauważyło, że coś tu nie gra, czego odbiciem są liczne komentarze pod oryginalną reklamą oraz ten filmik, będący dowodem, na to, że YouTube pomagając Gillettte w tzw. damage control i usuwa łapki w dół.
rfk_90Hz z- #
- #
- 157
- Odpowiedz
Komentarze (157)
najnowsze
Nie, spisek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Może zróbcie sobie nanowachadełko, które pokaże wam, gdzie są serwery manipulujące polubieniami ( ͡º ͜ʖ͡º)
No ale urażeni to właśnie grupa docelowa teorii spiskowych i to przecież wiadome.
Potwierdzam. Sam gole nimi glowe co drugi dzien.
Skąd to info że Edgewell Personal Care wychodzi spod Procter & Gamble
Jeszcze niedawno naśmiewałem się z konstruktu "broflakes" jako analogii do lewicowych "snowflakes", ale jak widać te dwie grupy niczym się od siebie nie różnią :D teoria podkowy strikes again
Za Urbandictionarzę
"Broflake
A commonly seen stereotype of the quintessentially conservative, heterosexual, white male, who despite all his privileges and advantages in life, is easily sensitive to any criticism or mockery. Unable
@tmb28: Mnie jednak taki obraz jakoby przyzwalanie na przemoc wśród dzieci to był jakiś standard lekko rusza. Tak samo jak mnie rusza jak facet po przemowie nie mógł klepnąć współpracownika w ramię, bo to jest już molestowanie. Może niekoniecznie musi to być dla klepanego komfortowe i faktycznie lepiej takich gestów unikać jeżeli nie jest się z kimś w bliższych relacjach ale to jest
Komentarz usunięty przez moderatora
@PieczkowskiRoland: gwoli sprostowania to niech ich szlaG trafi a krew nagła zalewa feministki, które widza łapki w dół pod reklama.